Blondie Skrevet 29. august 2009 Skrevet 29. august 2009 Jeg har ødelagt min gamle K810i tlf med knapper jeg har hatet og må kjøpe ny Jeg står igjen med disse tre: SE C903, Nokia 6700 og Samsung S7350 som er noenlunde jevne i pris. Kort om det jeg tenker: - SE liker jeg meny og slikt bedre enn Nokia. C905'en blir for stor, og jeg synes min gamle tlf tok ganske bra bilder. (Jeg har nesten aldri hatt Nokia-telefoner og føler meg av den grunn ikke helt komfortabel med oppsettet) - Nokia'en er der fordi den er liten og grei, ser ut til å være mye for pengene (og sambo har Nokia så vi kan da evt bruke samme ladere etc). Skjermen synes jeg også er litt liten. *(Jeg vil evt ha svart utgave) - Samsungen er med fordi jeg har hatt en Samsungtlf før og var veldig fornøyd den og designet til Samsungtelefoner. Den er smal og med stor skjerm. Viktigst for meg er godt kamera og kvalitet på skjerm. Brukes til å sende sms, snakke i og MMS. Noe surfing. Ikke til musikk. Låner en N73 nå og synes den har god skjerm og tar gode bilder men nokså håpløs tlf ellers (dumme taster og treig).
zaicoLasse Skrevet 29. august 2009 Skrevet 29. august 2009 Å gå fra en Sony Ericsson til Nokia er ikke lett. Sony Ericssons oppsett og meny er mye bedre og enklere å forstå enn Nokia's. Jeg har selv en Sony Ericsson, og har brukt dem i flere år, hovedsaklig fordi jeg ikke kan finne noen med bedre system. Dette er nå forsåvidt bare smak og behag. Vi har alle vår favoritt mobilprodusent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå