Gå til innhold

E3 2003: Sniktitt på The Sims 2 (PC)


Anbefalte innlegg

Nå er det ikke lenge siden The Sims 2 ble kunngjort, men vi har helt siden da klødd etter å få tittet på spillet. EA har en solid plass på E3, men The Sims 2 er avgrenset fra resten av messeområdet. Skuelystne Sims-tilhengere får ikke se neste steg i serien, med mindre de har en ordnet avtale med selskapet. Det har naturligvis Gamer.no.

 

http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=108

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har sett de bildene før et sted ;) hjemmesiden til the sims 2?

Ja, det har du sikkert, vi sier ikke at de er nye. Vi legger de ved for å gi artikkelen et mer helhetlig preg.

 

burde dere ikke skrevet at de var lånt derifra med rettigheter eller no?

Hjemmesiden er drevet av Electronic Arts. Electronic Arts gir ut spillet. Electronic Arts viser oss spillet, og gir oss skjermbilder via presse CD-er eller andre assets. Naturligvis er det ofte de samme skjermbildene som er tilgjengelig på offisielle hjemmesider. Det er aldri behov for å kreditere utgivere/utviklere for skjermbilder, med mindre vi får beskjed om det. Er det tilgjengelig så er det tilgjengelig. :-)

Lenke til kommentar

...Jeg GLEDER meg, rett og slett. Kona mi er kjempe glad i Sims, vi har nesten kjopt alle Expansion pack, vi mangler bare Vaccation og Superstar, hehe.

 

JEg maa si at jeg ble imponert over den fine grafikken, samt DNA/Arve mulighetene, kult.

 

Jeg skulle gjerne ha sett litt mer kontroll i Sims, jeg blir ofte lei av aa surre rundt og bare gi kommando som simsen utforer automatisk. Kult hvis man kunne gjore litt mer ting.

 

Sist men ikke minst, SERIOST da, kan de ikke lage en Adult Expansion pack :D , jeg er lei av all den sensuren hele tiden. Hvor mange unger det som spiller The Sims, er det ikke nesten flere voksne som spiller the Sims da? :shrug:

 

Frankie

Singapore

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...