Shax# Skrevet 9. september 2009 Forfatter Skrevet 9. september 2009 tror det var zBlocken, har nå fjerna den, og har ikke klikka siden. Men hva kan vi gjøre når noen tar serverlagger på serveren og truer med å hacke den?
Lapp1 Skrevet 9. september 2009 Skrevet 9. september 2009 Severlagger? huh? De får ikke til å hacke den. isåfall må de jo hacke gameservers sine nettverk, og idet de prøver å hacke seg inn til dem er det jo jail next
Shax# Skrevet 15. september 2009 Forfatter Skrevet 15. september 2009 Jo, men de hadde satt på serverlagg/Crash, fordi, plutseligg fikk alle opp i 200 i M/S Men vi la inn Anticrash, funker det?
Lapp1 Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Uhm, du kan jo ikke sette på "serverlagg" eller "crash" også ødlegge en server? Bare ban IPen til folka som er innpå.
Shax# Skrevet 16. september 2009 Forfatter Skrevet 16. september 2009 prøvde, men funka ikke på den ene, men den andre funka det på.
MorsamMosa Skrevet 8. januar 2010 Skrevet 8. januar 2010 tror det var zBlocken, har nå fjerna den, og har ikke klikka siden. Men hva kan vi gjøre når noen tar serverlagger på serveren og truer med å hacke den? Ja dette kan være et problem fordi hvis du feks. har CSSLAGGv12 som jeg har trenger jeg bare og skrive inn ipen på server og trykke start. Da klikker hele serveren og blir nede i minst 3 time Men for og forhindre dette kan du få ServSecurity dette forhindrer sånt og mye mer. Jeg vhet ikke hvor du laster dette ned med søk på google eller spør FriendlyPlayers fordi disse har Servsecurity.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå