Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gave til dama


Anbefalte innlegg

Har så å si vært offisielt kjærester 1 uke nå, og hun blir 19 om 8-9 dager. Faktisk min første kjæreste.. så jeg har ingen erfaring når det gjelder gaver og spesielt ikke når vi bare har vært sammen så kort tid.

 

Skjønner at det vill være litt feil å kjøpe noe dyrt til henne, så tenkte på noe søtt og enkelt som ikke dreper samvittigheten min vis det skulle bli slutt i nærmeste framtid. <-- positiv tankegang.. ^^ neida, bare ett lite realistisk eksempel : )

 

 

Setter pris på alle tips!

 

 

- Niern

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

så lenge du kjøpe noe... suge vist du tenke for lenge på det å glemme det.

det gjor eg:P

tenke på masse og ingenting, fant sikkert noe snart når eg kom nærme butikken, men dagen kom å det blei som det blei.

ingen gave, men var i militæret den dagen og hadde sendt blomster så var greit liksom. (sendte blomster pga med hadde 6månder elns:P)

Lenke til kommentar

Siden dere har vært sammen så kort, så trenger du ikke kjøpe noen verdens ting.

Det du kan gjøre, er å lage til en skikkelig middag til dere begge. Kjøp inn litt biff, noen gode poteter, litt bernaise og litt salat. Og gjerne en god rødvin hvis dere liker det.

Demp belysningen, og lag middagen sammen. Sett f.eks. henne til å lage salaten, så tar du resten.

 

Resten av kvelden kan dere bruke på hverandre i sofaen foran en film eller to og et par glass rødvin. :)

Skal love deg at det gir MYE bedre respons enn et billig smykke eller en rød rose.

Lenke til kommentar
Siden dere har vært sammen så kort, så trenger du ikke kjøpe noen verdens ting.

Det du kan gjøre, er å lage til en skikkelig middag til dere begge. Kjøp inn litt biff, noen gode poteter, litt bernaise og litt salat. Og gjerne en god rødvin hvis dere liker det.

Demp belysningen, og lag middagen sammen. Sett f.eks. henne til å lage salaten, så tar du resten.

 

Resten av kvelden kan dere bruke på hverandre i sofaen foran en film eller to og et par glass rødvin. :)

Skal love deg at det gir MYE bedre respons enn et billig smykke eller en rød rose.

 

Flott og romantisk løsning :thumbup: problemet blir kanskje at huset er opptatt til tider av familie generelt, og jeg er ikke så altfor flink på kjøkkenet. Noe hun faktisk er <3 Uansett hva som skjer, skal jeg i allefall vise henne at det er hennes dag, og den skal ikke glemmes! : )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...