Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vinne tilbake x'en?


Gjest drete_på_draget

Anbefalte innlegg

Gjest drete_på_draget

Hei hei =)

 

Ja kan like godt gå rett på sak!

 

Det hele startet for 2mnd siden når eg kom hjem fra fest og damen ringte og vi begynte og krangle.. så dagen etterpå reiste eg inntil hun og vi snakket lenge om det, og vi blei enig om og gjøre det slutt for vi hadde kranglet en god del.. første stunden føltes det bra og eg hadde det lettere pga eg slapp og havne i en krangel pga den minste ting =) men så gikk det en mnd tid så begynte eg og savne henne så jevli mye og eg ville bare ha hun tilbake, og eg ville ta det på alvor og fikse opp i problemene vi hadde og virkelig jobbe for og få dette til og funke, men hun sa bare "eg tror vi funker bedre som venner".. Men hun har og sagt hun er usikker og forvirret og kansje vi kunne finne tilbake til kverandre når vi va blitt litt mere "modne" eg vet bare ikke helt ka eg skal gjøre lengre, er så sinnsykt deppa og har begynt og gå til psykolog og på antidepresiva :( sliter med sjølvmordstanker for eg klarer ikke tanken av og leve uten hun for hon va virkelig allt for meg, men det forstod ikke eg før det va forsent :( Og han psykologen mente det kunne hjelpe om han fikk snakket med henne og finne ut litt ka som var problemet i forholdet, forså og snakke litt med begge to, eg nevnte dette for hun, og hun sa at hun ville møte opp =) Og hin dagen ringte hun meg og spurte mye om kordan det gikk med meg osv osv.. spørsmålet er vell egentlig; Ka mener hun med allt dette? har hun fortsatt følelser for meg, er det håp? Og ka kan eg gjøre for og overbevise henne om at hun er allt for meg og at eg gjør ka som helst for at vi skal få det fint igjen? Problemet er mye at hun ikke tror på meg når eg sier at hun betyr allt for meg, for hun er redd vi bare begynner og krangle igjen etter en liten stund :( men hun er så fantastisk herlig og eg elsker hun av hele mitt hjerte =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter et brudd tar det desverre litt tid før/hvis man finner tilbake til hverandre. Det er ikke så mye man kan få gjort med å speede opp denne prosessen, for selv om du kanskje er 100% klar for å komme i gang igjen, så er det ikke sikkert hun er det.

 

Mitt beste tips vil være å gi henne litt plass. Gi henne muligheten til å kunne savne deg, og muligheten til å kunne kjenne hvordan det er å ikke ha deg der hele tiden. Først da vil hun innse hvordan det er uten deg, og hvis alt faller på plass vil hun da kjenne savnet og vil komme tilbake til deg.

 

Det virker i hvert fall på det du skriver at hun ikke er helt over deg i hvert fall, så bare hold ut. :) Smerte er midlertidig. :)

Lenke til kommentar

Herlighet.. Er det rart hun viser omsorg når du forteller henne om psykolog, antidepresiva og selvmordstanker? Se hvor du setter henne. Det er utrolig belastende å gå rundt å tenke på slikt. Høres ut som om du har tenkt å vinne henne tilbake med empati.. Prøv heller å takle dine egne problemer selv, la henne være. Om hun vil tilbake til deg så kommer hun.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...