Datasmurfen Skrevet 27. august 2009 Skrevet 27. august 2009 Jeg skal sette inn en ip adresse i denne variabelen.. Hvor skal den stå ? Blir det ikke etter set ip og så ipadresse ? set ip [lindex $argv 0]
Breke Skrevet 27. august 2009 Skrevet 27. august 2009 Jeg skal sette inn en ip adresse i denne variabelen.. Hvor skal den stå ? Blir det ikke etter set ip og så ipadresse ? set ip [lindex $argv 0] $argv0 er jo om du skal legge ved et argument er det ikke? Skjønner ikke helt hvor du skal legge inn ip-adressen jeg. Kan du poste mer av scriptet?
Datasmurfen Skrevet 28. august 2009 Forfatter Skrevet 28. august 2009 #!/usr/bin/expect proc fail args { puts "[lindex $args 0]" exit } proc trypass pass { global lpass send "$pass\r" set lpass $pass } set ip [lindex $argv 0] set passfile [open "passfile" "r"] set password [read $passfile] set password [lindex [split $password "\n"] end-1] close $passfile set newpass [expr rand()] puts "$password > $newpass" set timeout 10 spawn telnet $ip set i 0 while (true) { expect {
Datasmurfen Skrevet 29. september 2009 Forfatter Skrevet 29. september 2009 er dette perl? nei expect
Torbjørn Skrevet 20. oktober 2009 Skrevet 20. oktober 2009 ah jeg trodde denne tråden levde i det som inntil nylig var perl-forumet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå