rE_ Skrevet 26. august 2009 Skrevet 26. august 2009 Vel eg skal kjøpe meg en minitower, på grunn av at den er liten og lett og ha med seg over alt blant annet på lan. Skal bruke den til eks Css, call of duty 4 og andre spill Noen som veit opp noen som er litt rimlig i pris og fungere til og spille css og andre spill som krever litt mere ?
The Ghost Skrevet 26. august 2009 Skrevet 26. august 2009 Hvis du tenker på en komplett ferdig PC så er det nok bare å glemme, er vel noen løsninger der ute og ikke vet jeg hva de koster, uansett så er det bedre å bygge noe selv. Kabinetter som er å anbefale er: Silverstone Sugo 03 Silverstone Sugo 04 Silverstone TJ08 TJ08 er "mye" større enn Sugo kabinettene.
rE_ Skrevet 27. august 2009 Forfatter Skrevet 27. august 2009 Hvis du tenker på en komplett ferdig PC så er det nok bare å glemme, er vel noen løsninger der ute og ikke vet jeg hva de koster, uansett så er det bedre å bygge noe selv. Kabinetter som er å anbefale er: Silverstone Sugo 03 Silverstone Sugo 04 Silverstone TJ08 TJ08 er "mye" større enn Sugo kabinettene. Takker for svar =) men har sett at dell har noen men veit ikke det noe å bruke til gaming av mini pc dems?
The Ghost Skrevet 27. august 2009 Skrevet 27. august 2009 Slenger du med en link skal jeg gi en vurdering
Arneeyy Skrevet 27. august 2009 Skrevet 27. august 2009 Kan du utdype litt mer om hva du er ute etter? hvis du er ute etter å bygge selv og trenger et lite kabinett uten å ofre ytelese anbefaler jeg Lian-Li PC-A05N. fordeler: Støtter ATX samtidig som det er lite og hendig. Ulemper: Varm luft fanges øverst i kabinettet når pcen står på lenge . Dette kan du ordne ved å installere en vifte eller to på toppen(modding), eller kjøpe noe som f.eks https://prisguiden.no/product.php?product_id=107808 http://www.hardforum.com/showthread.php?p=1034539943
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå