Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Store problemer med sjalusi


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hei, er en gutt som sliter så sinsykt med sjalusi. Det er ikke første gangen jeg blir sjalusi på andre gutter, men nå er det ekstremt ille. Jeg holder på med ei jente nå, vi begge har føleser for hverandre og er godt igang, problemet er at hu ikke orker å være i et forhold nå så jeg venter på at hu er klar. Derfor har jeg ikke så mye jeg skulle sagt når jeg ser hu driver med andre gutter. Nå i det siste har hu treffet en gutt over nettby, de flørter veldig mye offentlig, sånn i status, bilder osv. Nå hu han stikker, så stikker hu fra dataen. Hu har sagt til meg at det ikke er noe mellom de, men jeg blir urolig og jeg vil ikke "godta" svaret hennes. Dette er veldig irriterende, for jeg kan bli så desperat at jeg prøver å finne ut passordet til gutten får å vite hva de har skrevet til hverandre, men jeg egentlig ikke har noe med det å gjøre.

 

Kan si så mye at dette går utover søvn, skolen, prestasjoner generelt og jeg går å bekymrer meg konstant for at jeg skal miste jenta ... I natt fikk jeg f,eks 4 timers søvn, fordi jeg lå å grublet på hva de skriver til hverandre osv. Hva grunnen er til at de liker hverandre, hvorfor er ikke jeg bra nok og jo mere jeg tenker på dette jo flere teng setter jeg sammen og da har jeg omtrent kommet fram til at de liker hverandre og at jeg hu bare bruker meg får å kysse, ha sex osv. LEttere sagt, jeg føler meg brukt, at hu har lekt med følesene mine og at hu ikke bryr seg om følesene mine. Men hu har sagt til meg flere ganger at jeg er spesiell, hu har aldri truffet en gutt som meg osv.

 

Jeg veit dette er teit, for det er over nettby og de bor 3 timer unna hverandre med bil, men jeg blir paranoid. Jeg har krangla med jenta mange ganger før fordi jeg har spurt og gnålt om guttene hu har holdt på med. Hu blir sjalu hu også viss jeg er med andre jenter, men hu er ikke i nærheten av det jeg blir viss hu er med andre gutter. Jeg trenger tips her hvordan jeg skal takle sjalusien, jeg sitter å grøsser bare hu snakker med andre gutter. Det begynner å bli et stort problem for meg og hu.

 

Som dere ser, dette har blitt et stort problem ...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan nesten med sikkerhet si at det aldri vil bli noe mellom deg og henne av den grunn at hun sa hun ikke var klar for noe forhold, dette er en klassisk unnskyldning...

 

Bare begynn å snakk litt mer med andre jenter og heller gi de oppmerksomheten din, så får du se ann hvordan denne jenta reagerer :) Jeg ville iallefall ikke funnet på å spurt en jente om hvordan hun lå ann med andre gutter, det at dere krangler om det i tillegg vil si at du er i vei med å grave din egen grav.

 

Du kan såklart være sjalu, men ikke vis det til henne, det hjelper ikke.

Lenke til kommentar

Så det jeg skal gjøre er å kjøre hardt mot hardt, og være "ironface" late som at jeg ikke bryr meg et sekund? har 2 andre jenter som er interresert i meg nå. Skal jeg rett og slett bare spørre de ut drite i hva hu synes og la hu føle på følesene sine?

Lenke til kommentar
Så det jeg skal gjøre er å kjøre hardt mot hardt, og være "ironface" late som at jeg ikke bryr meg et sekund? har 2 andre jenter som er interresert i meg nå. Skal jeg rett og slett bare spørre de ut drite i hva hu synes og la hu føle på følesene sine?

 

Som du skriver i første posten så virker det som hun driter i

følelsene dine men i samme slengen vil hun ikke at du skal ha noen

andre en henne og tenke på.

Altså hun er egoistisk hurpe som du kan glemme med en gang.

Lenke til kommentar

Denne "ikke klar for et forhold nå", er kun en unskyldning fordi hun ikke føler at du er personen hun skal i et forhold med. Det er ingen jenter som går ut i verden en dag og sier til seg selv "Jeg håper jeg ikke møter drømmemannen i dag, for jeg er ikke klar for et forhold nå.." Så akkurat den unskyldningen kan du ta som at hun kun er intressert i et fysisk forhold med deg.

 

Alle jenter kan bli sjarmert i senk, når som helst, hvor som helst, bare det er den rette fyren som står foran dem. Så hadde jeg vært deg hadde jeg lagt denne jenta bak meg, og fortsatt fremover i livet.

Date andre jenter, finn andre jenter, og ha det gøy. Nyt livet rett og slett. Hvis hun har noen forhold-følelser for deg i det hele tatt, vil de vise seg når du viser at du ikke er avhengig av henne for å komme deg igjennom dagen.

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar

takker for svar, i dag så ga jeg oppmerksomhet til andre jenter, flørta med de osv ... Nå er hu sur på meg og sier at jeg er sær osv fordi hu ikke fikk den oppmerksomheten hu pleier å få. Jeg har lagt hu her på hylla nå, og skal ut med ei venninne allerede ikveld :)

 

Godt å lese at det er jenta som er det største problemet og ikke sjalusien min ... Blir morsomt å se hvordan hu reagerer nå.

Lenke til kommentar
Denne "ikke klar for et forhold nå", er kun en unskyldning fordi hun ikke føler at du er personen hun skal i et forhold med. Det er ingen jenter som går ut i verden en dag og sier til seg selv "Jeg håper jeg ikke møter drømmemannen i dag, for jeg er ikke klar for et forhold nå.." Så akkurat den unskyldningen kan du ta som at hun kun er intressert i et fysisk forhold med deg.

Ikke nødvendigvis, det kan også være at hun rett og slett ikke har lyst til å gå inn i et ekslusivt forhold. :shrug:

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Luring_*

Gløm henne! Hun holder deg berre på plass og venter på en bedre og kjekker gutt skal komme. Tipper neppe de hjelper og gjere henne sjalu får få henne til og blie i lag med deg.

Lenke til kommentar

Tror ikke jenta er noe å spare på om hu vil ha meg eller ikke. Hu har klina med en fyr i sommer, lista er lang, først nå jeg skjønner at det er hu som er problemet og ikke meg. Kutter ut denne jenta nå ...

Lenke til kommentar
Denne "ikke klar for et forhold nå", er kun en unskyldning fordi hun ikke føler at du er personen hun skal i et forhold med. Det er ingen jenter som går ut i verden en dag og sier til seg selv "Jeg håper jeg ikke møter drømmemannen i dag, for jeg er ikke klar for et forhold nå.." Så akkurat den unskyldningen kan du ta som at hun kun er intressert i et fysisk forhold med deg.

Ikke nødvendigvis, det kan også være at hun rett og slett ikke har lyst til å gå inn i et ekslusivt forhold. :shrug:

Noe som betyr at hun kun er intressert i et fysisk forhold med fyren. :)

 

Jeg har enda til gode å møte jenta som finner drømmefyren, men setter han på hold fordi "hun ikke er klar for et forhold".. Og tror ikke jeg kommer til å møte den jenta heller.

Lenke til kommentar
Hei, er en gutt som sliter så sinsykt med sjalusi. Det er ikke første gangen jeg blir sjalusi på andre gutter, men nå er det ekstremt ille. Jeg holder på med ei jente nå, vi begge har føleser for hverandre og er godt igang, problemet er at hu ikke orker å være i et forhold nå så jeg venter på at hu er klar.

 

Move on man, dere er jo ikke sammen engang, så hva er probelmet?? Du kan ikke miste noe som du aldri har hatt :dontgetit:

 

Edit:

 

Tror ikke jenta er noe å spare på om hu vil ha meg eller ikke. Hu har klina med en fyr i sommer, lista er lang, først nå jeg skjønner at det er hu som er problemet og ikke meg. Kutter ut denne jenta nå ...

 

Så ikke denne, alle tiders, et godt valg. :thumbup:

Endret av Wooho
Lenke til kommentar
Noe som betyr at hun kun er intressert i et fysisk forhold med fyren. :)

 

Jeg har enda til gode å møte jenta som finner drømmefyren, men setter han på hold fordi "hun ikke er klar for et forhold".. Og tror ikke jeg kommer til å møte den jenta heller.

Nei, et ikke-eksklusivt forhold og et forhold som kun er fysisk er to vidt forskjellige ting. Vel, i hvert fall for meg.

 

 

Trådstarter: Uansett hva du ser på som problemet, så burde du gjøre noe med sjalusien din. Den er ødeleggende både for deg og en potensiell partner.

Lenke til kommentar
Noe som betyr at hun kun er intressert i et fysisk forhold med fyren. :)

 

Jeg har enda til gode å møte jenta som finner drømmefyren, men setter han på hold fordi "hun ikke er klar for et forhold".. Og tror ikke jeg kommer til å møte den jenta heller.

Nei, et ikke-eksklusivt forhold og et forhold som kun er fysisk er to vidt forskjellige ting. Vel, i hvert fall for meg.

 

Hmm.. Da vil jeg gjerne høre hva et ikke-eksklusivt forhold betyr for deg. :)

 

I mine øyne er det akkurat som et fysisk forhold. Det er en man er sammen med som mer enn en venn, altså sex, kosing, etc men som man ikke har bundet seg til eksklusivt. Altså man kan ha seg med andre samtidig.

Men nå er min definisjon av fysisk forhold ikke bare møtes for en times sex, så stikke igjen. (selv om det kan skje det og) Men mer et forhold med sex, mye fysisk kontakt, mye kosing, men ingen forpliktelser til hverandre.

 

Men uansett hva definisjonen er, så kan vi nok være enig i at hun ikke er intressert i å gå inn i et skikkelig forhold med TS. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...