Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst]Tilfeldig bluescreen (gamer) Vista x64


Anbefalte innlegg

Hei, dette er min 3 formatering på 1 uke. det er litt bedre nå men er forstatt helt for "¤". OS er Vista x64 ultimate med (2x2GB) 4GB ram (8500).

 

BCCode: ALT MULIG! Det kommer en ny nesten hver gang ;S

 

Har også prøvd win7 uten lykke :(

 

Jeg trodde lenge at det var lydkort driveren, så jeg tok ut lydkortet og uinstalled driveren, dette hjalp en viss grad. (har brukt lydkortet i 1 år uten store problemer til nå)

 

Har også vurdert om det kan ha vært en av hardiskene. Har nappet ut alle lagringsdiskene og det ble faktisk litt bedre :)

 

Nå er det bare minne igjen, har prøvd å ta ut den ene og kjøre den alene. Har også kjørt dem i singel og dual channel mode.

(ingen ting er overclocked)

Noen som har peiling på hva jeg bør gjøre? Vurderer å kjøpe ny ram og harddisker... :(

 

Takker for alle svar :D

 

Specs: Vista x64 Ultimate, Radeon HD 45850 x2, Asus P5Q Deluxe, Corsair Dominator DDR2 PC8500 4GB, Intel Q9650 3.0 Ghz.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, til dere begge, tok først windows sin memorytest og fikk ikke noe, så tokk jeg den igjen bare i extended med 5 pass. Da fikk jeg hardware error, så er nok rammen ja :)Kjøper nytt imorra og leverer de andre inn på garantien (da jeg ikke har hatt dem mere en 3 mnd)

 

Takk for svar :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...