Gå til innhold

Numark TTUSB platespiller, erfaringer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om du ikke er spesiellt opptatt av lydkvalitet,så gjør den da jobben på sett og vis.-Men jeg vil absolutt si at det er også alt den gjør.

Du vil neppe få de helt store audiofile opplevelsene ut av denne.

En bedre PU vil kanskje gjøre lyden noe bedre,men spilleren er i seg selv såpass "billig" at det ikke er noe stort poeng å koste på alt for mye.

Jeg har hørt dem,og mitt råd er samtidig:Glem dem!

 

Det er litt synd at de spillerene som har denne muligheten til direkte digitalisering,nesten uten unntak er bare rask;lydmessig.

Mvh Rune

Lenke til kommentar

Men har du kanskje et annet forslag til en relativt rimelig spiller, som samtidig har ok lydkvalitet? Mulighet for USB-overføring er ingen nødvendighet.

 

Jeg kan ærlig innrømme at jeg veit null og niks om platespillere, så all info mottas med takk.

Endret av Thend
Lenke til kommentar

Selv om det også finnes klart bedre spillere,så hvorfor ikke bare finne billigste Rega.Den er helt ok,og gir en relativt god lyd.I tillegg kan den lett oppgraderes med bedre PU og nål ved behov.

 

Selv foretrekker jeg vintagespillere,for jeg mener de gir mest lyd for pengene.Platespillere har jo kommet opp i temmelig stive priser som nye etterhvert.Bruker en Denon DP 47 f nå for tiden fordi jeg foretrekker automatikk,og da er Denon et godt valg iom at de er/var av de som lot automatikken gå lite ut over lyden.

 

Mvh Rune

Endret av ulfsn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...