Hunex Skrevet 22. august 2009 Skrevet 22. august 2009 Hei jeg har nettopp bygd en ny pc sammen med broren min men får ikke bilde på skjermen. 500 Watt strømforsyning. Skjermkort Gainward gtx 275 prossesor intel Q9550 HK Asus P5Q3 Kingston DDR3 4G 1600mhz Skjerm BenQ G2411HD 500G Hitachi HD Tusen takk for alle svar Helt vanlig CDrom alle viftene går
Hunex Skrevet 22. august 2009 Forfatter Skrevet 22. august 2009 har du huska strøm til skjermkortet? Ja begge 6 pin står i.
Louigi Skrevet 22. august 2009 Skrevet 22. august 2009 har du huska strøm til skjermkortet? Ja begge 6 pin står i. Ok. Og du er sikker på at alt står skikkelig i?
Hunex Skrevet 22. august 2009 Forfatter Skrevet 22. august 2009 har du huska strøm til skjermkortet? Ja begge 6 pin står i. Ok. Og du er sikker på at alt står skikkelig i? Jepp skjekka nå, er det mulig at strømforsyningen er for liten?
Hunex Skrevet 22. august 2009 Forfatter Skrevet 22. august 2009 har du huska strøm til skjermkortet? Ja begge 6 pin står i. Ok. Og du er sikker på at alt står skikkelig i? Fant ut at skjermkortet og prossesoren dro 440 watt på max load så jeg har bestilt en Chieftec 750 watt strømforsyning håper det hjelper Jepp skjekka nå, er det mulig at strømforsyningen er for liten?
Louigi Skrevet 22. august 2009 Skrevet 22. august 2009 har du huska strøm til skjermkortet? Ja begge 6 pin står i. Ok. Og du er sikker på at alt står skikkelig i? Jepp skjekka nå, er det mulig at strømforsyningen er for liten? Tviler på at psuen er for liten.. Du har sjekka at skjermen tar signal fra riktig sted og sånt? Eneste jeg kan komme på nå er at du tar fra hverandre alt igjen og bygger på nytt... Men kan være andre her på forumet som har en løsning
Loefthal Skrevet 22. august 2009 Skrevet 22. august 2009 Flott med slike gjetteleker da Nei, for å forhindre milevis med scrolling så kan du med hell liste opp hva du har gjort, dvs. om alle kabler etc. sitter der de skal og om du har gjort dette før og dermed vet hva du driver med. Husket og plassert avstandsskruer korrekt bak HK? 4/8pin ved CPU står i?
Hunex Skrevet 22. august 2009 Forfatter Skrevet 22. august 2009 Flott med slike gjetteleker da Nei, for å forhindre milevis med scrolling så kan du med hell liste opp hva du har gjort, dvs. om alle kabler etc. sitter der de skal og om du har gjort dette før og dermed vet hva du driver med. Husket og plassert avstandsskruer korrekt bak HK? 4/8pin ved CPU står i? Takk for den du :!: funker fint nå bare og instalere Operativ system nå TUSEN takk for hjelpen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå