Gå til innhold

Trenger hjelp til kjøpe av slalomski!


Baardish

Anbefalte innlegg

Hei alle der ute! Jeg trenger litt hjelp til kjøp av slalomski (fordi jeg selv ikke har peiling!) Jeg er en veldig allsidig kjører som kjøre alt fra fjell (offpissed) til triksing. Jeg trenger ett par ski med sko og bindinger til under 6,000,-! noen som har gode tips / forslag?

 

takker på forhånd for alle svar =)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Hei alle der ute! Jeg trenger litt hjelp til kjøp av slalomski (fordi jeg selv ikke har peiling!) Jeg er en veldig allsidig kjører som kjøre alt fra fjell (offpissed) til triksing. Jeg trenger ett par ski med sko og bindinger til under 6,000,-! noen som har gode tips / forslag?

 

takker på forhånd for alle svar =)

 

tipset ditt til den prisen er å dra på sportsbutikker når sesongen nesten er over. da får du veldig mye for pengene. se på tester i forskjellige blader og hør hva andre sier. jeg har selv meget god erfaring fra extreme sport-butikkene.

Lenke til kommentar

Ville sterkt anbefalt å ta deg noen turer til noen butikker, høre litt hva de forskjellige anbefaler.

Ta opp igjen her før du bestemmer deg :)

 

Jeg må ærlig si at jeg ikke har oversikten over modellene som kommer med snøen, heller ikke pakketilbud, støvelpriser m. mer.

Spør igjen når skiene står i butikken, så skal jeg hjelpe deg det jeg kan!

 

 

= )

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...