|SeVen| Skrevet 19. august 2009 Skrevet 19. august 2009 Hei Ser etter en medieboks til tvn min. Vurderer en ps3 eller en bærbar. Vil helst ha en bærbar siden den har litt flere bruksområder for meg i forhold til en ps3. Men jeg har noen spørsmål. Får jeg Lyden med til TV gjennom HDMI kontakta til bærbaren ? Selv om skjemen på bærbaren ikke klarer FULL HD oppløsning kan bærbaren sende ut FULL HD signaler til tvn ? Dette er lurer på siden jeg har endel FULL HD filmer på pcn jeg gjerne vil se på tv`n.
Trainman Skrevet 19. august 2009 Skrevet 19. august 2009 (endret) På min maskin får jeg ikke lyd ut fra HDMI utgangen, men tar lyden ut fra hodetlf-utg. og inn i en forsterker. Om du får sendt full HD til fjernsynet må du bare prøve, men det kan jeg med min 2 år gamle Acer selv om skjermen kun klarer 1280x800. Endret 19. august 2009 av Trainman
|SeVen| Skrevet 19. august 2009 Forfatter Skrevet 19. august 2009 På min maskin får jeg ikke lyd ut fra HDMI utgangen, men tar lyden ut fra hodetlf-utg. og inn i en forsterker. Om du får sendt full HD til fjernsynet må du bare prøve, men det kan jeg med min 2 år gamle Acer selv om skjermen kun klarer 1280x800. Regner med det kommer an på om skjermkortet i maskina klarer 1920* sikkert da. Jeg har per. i dag en jobb pc jeg kan bruke som medeboks, den klarer 1920* oppløsning også, men den har ingen HDMI kontakt, kun standard VGA. Jeg kan kjøre full HD gjennom VGA kabel sant ?
Trainman Skrevet 19. august 2009 Skrevet 19. august 2009 Maks oppløsning via vga er 1280x1024 tror jeg.
olsen_st Skrevet 20. august 2009 Skrevet 20. august 2009 Maks oppløsning via vga er 1280x1024 tror jeg. Feil. Du kan fint kjøre full hd gjennom vga
|SeVen| Skrevet 20. august 2009 Forfatter Skrevet 20. august 2009 Maks oppløsning via vga er 1280x1024 tror jeg. Feil. Du kan fint kjøre full hd gjennom vga Kanskje like greit å bare teste med jobb bærbaren da. Har handlet meg reciever og høytallere i dag så får bare kjøpe en vga kabel og teste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå