Gå til innhold

Katode ledning

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ikke skjøt! Lyset minker noe grusomt!

Hvor har du det fra? testa her for mindre en 60 sek siden og merka ikke _noe_ forskjell på de 20 cm`ene jeg skjøta

Skrevet

Gjorde ikke det hos meg hvertfall... Skjøta med biltema, og gadd ikke å lodde, tokk bare no teip, jalla dog...

Skrevet
skjøt på selv, fungerer som smør, trenger bare noen sukkerbiter ledning avbitertang og skrutrekker ;)

Det er jo også en måte å gjøre det på..billigere er det jo også.. Brukte alltid denne måten før når jeg skjøtet ting, men tror jeg bruker de ekstra kronene på ferdige skjøteledninger.. ser litt bedre ut da..

Skrevet

Gjorde ikke det hos meg hvertfall... Skjøta med biltema, og gadd ikke å lodde, tokk bare no teip, jalla dog...

Samme gjorde jeg, biltema sølvtape til og med
Skrevet

Hvordan får du til det?

Har skjøta to av mine katodeledninger og disse lyser som bare det :smile:

Hvordan ledning ha du brukt til å skjøte med?

Skrevet
Prøvd jeg og, med kjøtekablene fra microplex. Ca. halve lysrøre lyser nå. resten vil ikke tenne seg. :(

Takk for at du setter krishell på plass! :D:roll:

Skrevet
Prøvd jeg og, med kjøtekablene fra microplex. Ca. halve lysrøre lyser nå. resten vil ikke tenne seg. :(

setter meg på plass? fordi dere bruker kukost som lodde tin betyr vell ikke at vi andre faktisk klarer forlenge ledningene våre?

Skrevet

setter meg på plass? fordi dere bruker kukost som lodde tin betyr vell ikke at vi andre faktisk klarer forlenge ledningene våre?

Nei da, du er jo verdens mester!

Men det jeg vill frem til er at det skjer kansje ikke altid det samme med deg, som med andre!

Skrevet

Nei da, du er jo verdens mester!

Men det jeg vill frem til er at det skjer kansje ikke altid det samme med deg, som med andre!

Trenger ikke være verdens mester for og lodde ledninger .-) Men tror du det så har du et stykke igjen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...