Gå til innhold

Trenger råd og veiledning


Anbefalte innlegg

Heisann!

I det siste har jeg fått lyst til å se litt nærmere på det å lage animasjonssnutter.

Har sett Family Guy og andre liknende tegneserier uten virkelig å tenke tanken på å faktisk prøve ut arbeidet litt selv.

Har alltid hatt en viss interesse for tegning, så hvorfor ikke forsøke?

Jeg føler selv at jeg har kreativitet i massevis.

Det er når jeg skal animere det stopper opp. Er lei av å lage hakkete animasjonsfilmer ved hjelp av Paint og Movie Maker.

Se på meg som en fyr som skal starte fra scratch, men som er svært ivrig etter å lære. (Merk: Svært).

Alt fra programmer, evt nødvendig utstyr samt teknikker og ytterligere råd er hjertlig velkommen og tas godt i mot!

 

En annen ting jeg lurer på er, når man skal publisere arbeidet sitt, hvordan vet man hvilket format man skal velge?

Altså, det bør jo være ganske universalt? Er ganske blank på denne fronten også, dette med formater og kvalitet.

 

Selvfølgelig, det skal ikke så mye til for dere å be meg google det, men jeg spør her fordi jeg ønsker erfaringer fra litt mer drevne brukere. Dessuten er dette forumet svært aktivt, og dere er norske! :!: Om noen her med erfaring kanskje husker en nettside som de startet med og kan anbefale, for eksempel, med guider og slikt. Alt slikt hjelper!

Ellers håper jeg på gode, nybegynnervennlige og detaljerte svar.

 

Mange takk på forhånd!

Endret av Nanophus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...