Gå til innhold

Skjerm med mulighet for å vise 2 kilder (Ikke samtidig)


Dav_id

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg har bare et spørsmål. Jeg er på jakt etter en skjerm som kan gi bilde fra 2 forskjellige kilder( Ikke begge kilder samtidig men at med en liten knapp eller innstillig på skjermen bytte over til den andre kilden) Det vil si at jeg vil ha mulighet for å velge mellom hvilken kilde jeg vil ha.

Hva er det denne teknologien heter? Er det mange skjermer som har denne muligheten?

 

takker for hjelpen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

stort sett alle skjermer med to innganger kan dette. Så spørs det hvilke innganger du bruker og trenger, i verste fall finner du lett overganger fra den ene til den andre. Fortell gjerne mer hva denne skjermen skal brukes til for å finne ut av hvilken modell og hvilken prisklasse du skal ligge deg i.

Lenke til kommentar
stort sett alle skjermer med to innganger kan dette. Så spørs det hvilke innganger du bruker og trenger, i verste fall finner du lett overganger fra den ene til den andre. Fortell gjerne mer hva denne skjermen skal brukes til for å finne ut av hvilken modell og hvilken prisklasse du skal ligge deg i.

 

Jeg tenkte HDMI inngang eller dvi, gjerne noe i 2000-3000 kroners klassen. Denne skjermen skal brukes til spilling, men tenkte da også at skjermen kunne brukes som tv skjerm også. Noen som har noe gode anbefalninger?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...