Gå til innhold

Spm om oppgradering av bærbar


Roug

Anbefalte innlegg

har bare ett spørsmål, har en hp pavilion dv9889eo, den er utgått hos hp.

 

på venstresiden har den ett bittelite lokk,som er i mellom to utganger trur det er en vga utgang og en anne utgang, har ikke bilde, der har jeg sett at på nyere modeller er det hdmi utgang

 

Er det mulighet å kjøpe hk fra en nyere modell en den jeg har som er helt lik på feks ebay, men kanskje med bedre 3dkort, (det er dårlig det jeg har) og intel prosessor og hdmi utgang, og bytte hk?

 

Takk for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke snakk om å oppgradere 3dkortet sånn, men kjøpe ett hk med integrert grafikk kort eventuelt der det er ett ok 3dkort på, har geforce 7150m/630m nå da det kortet ikke fungerer i det hele tatt bortsett fra word dokument, de eneste spillene jeg spiller er hearts of iron 2 (snart 3) europa universlis og victoria under the sun som lagger med det 3dkortet, så er ikke snakk om noe super bra skjermkort.

 

Lurte bare på om det var mulig å bytte hk til ett fra en nyere versjon med oppgradert specs

 

 

var ikke veldig dyrt for ett hk på ebay da i forhold til å kjøpe en ny bærbar, dessuten er det ett prosjekt for å se om det går ann å gjøre det :)

Endret av Roug
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...