Gå til innhold

E-postvarsel på sms - Gmail


Plinge93

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har en g-mailkonto jeg skulle hatt e-postvarsel fra til to mobiler når det kom en ny mail... Begge mobilene er nokia. Jeg klarer å finne mailene på mobilen, men da må jeg gå inn, og hente mailene, men jeg vil ha det slik at jeg får varsel på sms. Jeg mener det skal gå å gjøre dette direkte fra gmail, men er ikke sikker på hvordan jeg gjør det...

Noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må få sinnsykt lite og meget viktig epost for å trenge en slik tjeneste. Eneste løsning jeg virker å se er å videresende filtrert epost til en epost gitt av mobiloperatøren din som har denne funksjonen for en form for varsling. Clicky

 

Hvilke mobiler er det snakk om? Har de ikke noen form for Push Notification?

 

Ser ikke at google skulle tilby en slik tjeneste i Norge.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Hvis du mener det kan gjøres på gmail, så enten går det, eller du tar feil og må da forandre din mening..

Kan ikke finne noen innstillinger for smsvarsling av mail på gmail sine sider...

Lenke til kommentar

Far driver et taxifirma der han har opprettet en gmail-konto for at "Rogaland Taxi" skal sende informasjon om forskjellige ting til ham. Denne informasjonen bør han få med en gang, og han er ikke innpå eposten sin hver time for å si det sånn... Derfor skulle han fått den sendt til mobilen...

 

Jeg trodde det gikk direkte fra gmail, men da tar jeg tydligvis feil ;)

Mobilene er Nokia 3110.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...