pro-to-type Skrevet 12. august 2009 Skrevet 12. august 2009 når jeg booter maskinen sp komemr sånn svart feilmelding om at du må starte på vanlig måte eller sikkermodus.. viss jeg trykker n´på noe da så kommer det bare opp igjen etter den har prøvd og boote.. hvorfor?
toazty Skrevet 12. august 2009 Skrevet 12. august 2009 e så dårlig ordbruk og skriveleif her at det nesten er umulig å vite hva du spørr om.. skal du starte maskinen på vanlig måte? eller skal du boote fra noe usb\dvd eller noe?
pro-to-type Skrevet 12. august 2009 Forfatter Skrevet 12. august 2009 uvant tastatur... det står at det booter fra usb og dvd men jeg kjønner ikke vilke usb og dvd det kan være.. kan jeg skifte det på en måte, til normal starting?
toazty Skrevet 12. august 2009 Skrevet 12. august 2009 inn i bios og der velger du boot priority.. sett harddisk til 1. og dvd og usb på 2 og 3 , har du flere harddisker så må du velge den harddisken med OS på
pro-to-type Skrevet 16. august 2009 Forfatter Skrevet 16. august 2009 jeg skal starte datamaskinen på vanlig måte men funker ikke foresten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå