Gå til innhold

Yamaha RX-V3900B - trøbbel med å sette opp


Anbefalte innlegg

Hei! Har akkurat kjøpt en slik en da jeg "måtte" ha to HDMI ut for projektor og TV. Har koplet til PS3, dekoder (Canal Digital), og PC på HDMI. Funker fin-fint. Men Xbox360 og Wii er koplet på komponent, og da skjønner jeg ikke helt hvordan jeg skal få de ut via HDMI-kontaktene? Bruksanvisningen er tjukk som en bibel, og jeg har ikke klart å lese meg til mer enn at det skal gå fint å konvertere. Noen som kan tipse meg om hvordan jeg får de ut? Og om jeg kan legge det på hurtigtastene CD og AUX eller samme f...!

Veldig godt fornøyd med forsterkeren ellers forøvrig :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Hei! Har akkurat kjøpt en slik en da jeg "måtte" ha to HDMI ut for projektor og TV. Har koplet til PS3, dekoder (Canal Digital), og PC på HDMI. Funker fin-fint. Men Xbox360 og Wii er koplet på komponent, og da skjønner jeg ikke helt hvordan jeg skal få de ut via HDMI-kontaktene? Bruksanvisningen er tjukk som en bibel, og jeg har ikke klart å lese meg til mer enn at det skal gå fint å konvertere. Noen som kan tipse meg om hvordan jeg får de ut? Og om jeg kan legge det på hurtigtastene CD og AUX eller samme f...!

Veldig godt fornøyd med forsterkeren ellers forøvrig :)

 

Se i manualen etter I/O-assignment.

Tror du kan spesifisere hvor komponentene går ut der.

Du kan også endre hvilke komponenter/HDMI som er hvilken knapp på kontrollen.

Har ikke gjort dette selv, men sjekk altså I/O-assignment.

 

Skaff deg en fjerde hdmi til Xbox3 også, kjipt å bruke komponent.

Wii er vel ikke så farlig om man kjører komponent.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...