Gå til innhold

TES: [Løst]Oblivion- Pc'en skrur seg av.


Anbefalte innlegg

Hei, allemann. Jeg kjøpte igår The Elder Scrolls: Oblivion på steam. Men jeg har et problem, et jævlig irriterende problem.(+ en liten faktor til som gjør meg enda litt mer irritert er at det står en blå farga stempelhore og bare provoserer fra en annen celle, og jeg har egentlig bare mest lyst til å skyte'n mellom øya med pil og bue. fordi karakteren min, gidder ikke noe piss...for da blir det et unødig helvette uten like.) Men i allefall; Jeg får laget min egen karakter alt går smooth og ingen problemer, men så fort jeg er ferdig med det og spillet har loadet så skrur pc'en min seg av nesten med engang, the emperor og hans bodyguards rekker ikke og komme ordentlig inn i cella mi engang før pc'en skrur seg av, hva kan forårsake dette? kjøpte også et annet spill igår: Dark Messiah of might and magic. samme skjer her. Hvis noen har noen tips eller vet hva som er galt hadde jeg tatt imot alt av forslag med åpent sinn, har selvfølgelig prøvd ut noe selv men til ingen nytte. Dette er hva jeg har prøvd ut for og se om jeg kan få bukt med problemet:

 

Installere nye skjermkort drivere.

Støvsuge pc'en (to ganger. dette har hjulpet før)

avinstallere og installere spillet på nytt ( bare gjort dette med Oblivion siden det er det spillet jeg har mest lyst til å bli slukt inn i.)

 

Pc speccs:

 

Intel E6600 dualcore

Gforce 9800GTX+

2gig ram Kingston

Også en 580 watts hyper strømforsyning. (som jeg spekulerer i om kanskje er i ferd med og ta kvelden.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skrudde alt av innstillinger på low og da fungerte det. men det lagget/hakket ikke noe før jeg skrudde ned innstillingene heller, bare at pc'en skrudde seg av. Noen som kanskje fikk noen idèer nå?

 

Hilsen Frustrert og nesten litt forbanna gamer

 

 

EDIT: Kjøpte meg ny strømforsyning og da fungerte alt. Så da var det som jeg fryktet værst nettopp at strømforsyningen var iferd med å dø, Men uansett, ny strømforsyning og alt ble bra:p

Endret av værdama
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...