Gå til innhold

Vurderer å kjøpe Packard Bell EasyNote 765; er den noe tess?


Kizzaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har testet en EasyNote modell veldig lik denne. Tastene var harde å trykke ned, spesielt de som sitter under touchpadden. Når det gjelder specsa så er den helt OK til vanlig kontorbruk og surfing som Elkjøp selv har skrevet under den. Pluss for at den er utstyrt med AMD Sempron i stedet for Intel Celeron som mange av maskinene i denne prisklassen er.

 

Ønsker du en bærbar for å kunne redigere bilder og video.. og kanskje spille litt nyere spill, så hadde jeg gått opp i prisklasse om jeg var deg.

Lenke til kommentar
Denne så jo rett og slett helt rått billig ut! Må jo være priset feil. Kjøper en med engang jeg :D

 

Neppe feil da den har billigprosessoren AMD Athlon... Vil ikke hatt den om de kaster den etter meg. PB er i tilegg et maskin jeg aldri ville vurdert grunnet masse tullete program som er innstaler og er lei å bli kvitt.

Lenke til kommentar
Neppe feil da den har billigprosessoren AMD Athlon... Vil ikke hatt den om de kaster den etter meg. PB er i tilegg et maskin jeg aldri ville vurdert grunnet masse tullete program som er innstaler og er lei å bli kvitt.

 

QL-64 er ikke noen sinke i dette prissegmentet, snarere tvert imot

 

Kilde: http://www.notebookcheck.net/Mobile-Proces...ist.2436.0.html

 

De fleste PCer fra de store leverandørene kommer med dette så det er vel ett argument som faller for sin egen urimelighet.

 

I følge PB har denne Pcen LED skjerm med anti-glare, ser bare bedre og bedre ut dette her.

 

Link til grafikk kortet også: http://www.notebookcheck.net/AMD-ATI-Mobil...70.13885.0.html

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Ok....

 

Jeg tar nå uansett sjansen siden El-Kjøp har 30 dagers returrett, så om viftene blir for ille så er det pengene tilbake.

 

Hallo! Kjøpte du pcen? Jeg skal NUH i dette øyeblikk ta ut en slik pc av esken og klargjøre den for en venninne. Søstra mi skal og ha laptop, og jeg vurderer å anbefale samme pcen. Får se i kveld om den duger.. :)

Endret av Sourze
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...