Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

cs lagger når jeg bruker ventrilo


Anbefalte innlegg

Hallo :)

 

 

Noen her som vet hvorfor jeg lagger ingame i cs 1.6 når jeg bruker ventrilo? Jeg har 100fps , men det virker som om jeg har 50.

 

Når jeg skrur av ventrilo , forsvinner alt av lagg og cs går smooth! Finnest ikke et tegn til lagg. Jeg har ikke virus/spyware , og pc`en er veldig kjapp ellers.

 

 

pc-specs :

 

Asus m3a32 mvp-deluxe

Asus Geforce 250 GTS 1GB

Kingston HyperX pc9600 2GB 1370 mhz

Amd Athlon X2 3.2 ghz

 

 

Antivirusprogram etc : Avira , ccleaner og winASO registry optimizer

 

 

Internett : 12 mbit

 

 

Jeg kan og nevne at nettet mitt er ganske ustabilt. Kan det ha skylden?

 

 

Noen som vet hva som feiler? Sorry for dårlig forklaring , men håper noen forstår meg.

 

 

Mvh Mathias

Endret av mathiask
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du sier det virker som du har 50fps, hakker da skjermbildet, eller lagger det? En liten vesentlig forskjell der :p

 

Skjer dette på alle ventrilo servere du er på? Ventrilo bruker minimalt med båndbredde, så høres rart ut at internett skal være problemet.

 

Prøvd å deaktivere antivirus? Har du nyeste lydkort-drivere? Sjekk også output og input device i Ventrilo settings. Skal ha lite å si men..

Lenke til kommentar
Du sier det virker som du har 50fps, hakker da skjermbildet, eller lagger det? En liten vesentlig forskjell der :p

 

Skjer dette på alle ventrilo servere du er på? Ventrilo bruker minimalt med båndbredde, så høres rart ut at internett skal være problemet.

 

Prøvd å deaktivere antivirus? Har du nyeste lydkort-drivere? Sjekk også output og input device i Ventrilo settings. Skal ha lite å si men..

 

 

1. Selve skjermbildet (ingame cs) lagger , alt får delay (til og med musen!).

 

2. Dette skjer på alle ventrilo versjonene og servere.

 

3. Har prøvd å deaktivere både antivirus og brannmur , og alle driverene mine er oppdatert. Har òg sjekket output og input device i ventrilo settings.

 

 

Forstår liksom ikke hva som feiler :S

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...