Andie93 Skrevet 9. august 2009 Skrevet 9. august 2009 (endret) Hei! Driver og titter på rs'er nå, men kan ikke bestemme meg om rød eller svart er tøffest ! Så hadde vært fint å høre deres meninger. Rød: Blir kanskje litt mye med alle klistremerkene osv. En rød motorsykkel synes jo bedre i trafikken, noe som er posetivt! Svart: [ Endret 9. august 2009 av Andie93
Applebee Skrevet 10. august 2009 Skrevet 10. august 2009 Personlig synes jeg den svarte så bedre ut enn den røde. Men som sagt, rød trekker vel mer damer da
TanteEdgar Skrevet 13. august 2009 Skrevet 13. august 2009 Fargen er vel ikke så nøye siden den nok kommer til å være mest på verksted uansett... Det finnes bedre lettsykler der ute for og si det sånn. En jeg kjenner hadde tull med den fra han kjøpte den til han solgte den. Han hadde også en CBR 125 som han har aldeles herjet og rasert - aldri noe tull med den utenom selvpåførte skader.
deathshot Skrevet 13. august 2009 Skrevet 13. august 2009 Jeg kommer ihvertfall til å kjøpe denne om to ett år
Andie93 Skrevet 13. august 2009 Forfatter Skrevet 13. august 2009 Fargen er vel ikke så nøye siden den nok kommer til å være mest på verksted uansett... Det finnes bedre lettsykler der ute for og si det sånn. En jeg kjenner hadde tull med den fra han kjøpte den til han solgte den. Han hadde også en CBR 125 som han har aldeles herjet og rasert - aldri noe tull med den utenom selvpåførte skader. Cbr er en firetakter, og firetaktere er kjedelig. Jeg har også en husqvarna sm 125 som jeg bruker til tullekjøring, og den må jeg skru mye på. Hvis jeg holder sykkelen vedlike og ikke bruker dassvann istede for olje, så tviler jeg sterkt på at den får noen store problemer.
Daily-Drifter Skrevet 14. august 2009 Skrevet 14. august 2009 synes sykkelen ser større ut i rød, på motsatt måte som at feite damer prøver å se slanke ut ved å ha på seg svarte tights.
Pepsi Max Skrevet 14. august 2009 Skrevet 14. august 2009 Tights for å se slank ut ? Den svarte er fet, fikk lyst på den selv.
Daily-Drifter Skrevet 14. august 2009 Skrevet 14. august 2009 Har du ikke sett de feite damene som trykker fettet sitt ned i svarte pølsekinn? tro meg du vil ikke vite hvordan det ser ut når de går ut av dem. Svart får ting til å se mindre ut fordi fargen reflekterer mindre lys etter det har forstått. Synes også at den røde ser større ut enn den svarte og har mer racepreg over seg
Markelure Skrevet 14. august 2009 Skrevet 14. august 2009 rød var fetest. er ikke så mange som har den i rød heller tror jeg ?
Dagsbergs Skrevet 14. august 2009 Skrevet 14. august 2009 Rød sykkel virker større. Dessuten synes jeg rød er tøffest, og ikke minst mye mer sjelden enn svart
Andie93 Skrevet 17. august 2009 Forfatter Skrevet 17. august 2009 Skal og se på en svart rs om noen timer, så får se hvordan den ser ut i virkeligheten. Akkuratt nå synes jeg den røde fetest ut
Markelure Skrevet 17. august 2009 Skrevet 17. august 2009 Koster de mye RS'ene du skal se på ? tipper de koster ca 40k
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå