Gå til innhold

Hvordan skifte abonoment, er det dyrt?


Anbefalte innlegg

Hei hei! Jeg trenger litt hjelp på dette her :)

 

Jeg har en gammel nokia som ikke er operatørlåst. Jeg har abonomentet "Ucan2 Soho". Jeg hadde først netcom young talk, men jeg fikk en telefon fra ucan2 som fikk meg til å bytte til det.

Saken er at abonomentet mitt går ut i oktober, og jeg vil ikke ha dette abonomentet videre. Får jeg en telefon fra dem når abonomentet går ut at jeg kan fortsette å ha det eller ikke? Hva skjer om jeg sier nei? Stenger de sim kortet da slik at jeg ikke kan bruke mobilen videre?

Og når jeg skal få meg nytt abonoment, må jeg da ha nytt sim kort?

 

Er helt blåst når det gjelder dette jeg :innocent:

Endret av Mary_5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei hei! Jeg trenger litt hjelp på dette her :)

 

Jeg har en gammel nokia som ikke er operatørlåst. Jeg har abonomentet "Ucan2 Soho". Jeg hadde først netcom young talk, men jeg fikk en telefon fra ucan2 som fikk meg til å bytte til det.

Saken er at abonomentet mitt går ut i oktober, og jeg vil ikke ha dette abonomentet videre. Får jeg en telefon fra dem når abonomentet går ut at jeg kan fortsette å ha det eller ikke? Hva skjer om jeg sier nei? Stenger de sim kortet da slik at jeg ikke kan bruke mobilen videre?

Og når jeg skal få meg nytt abonoment, må jeg da ha nytt sim kort?

 

Er helt blåst når det gjelder dette jeg :innocent:

Ingen ting skjer om du sier nei, å du kan nårsomhelst gå innom ein Netcom forhandler, å få skiftet til et vanlig NetCom abb. :)

 

(Hvis før bindingstiden går ut, så vil du får 3-400 ekstra på neste regning, i brydd gebyr..)

 

.:CyberMan:.

Lenke til kommentar

Så lite ja :) Jeg trodde man måtte betale rundt 1000 kr for å bryte abonomentet.

 

Men går det helt fint da om jeg går til en netcom butikk og sier jeg vil ha et annet abonoment? Skal jeg ikke betale der og da? Eller legger de bare på prisen på gebyret jeg får hver mnd?

 

hehe :innocent:

 

Dette leste jeg på Ucan2 sine sider:

 

"Hva koster det å bryte avtaletiden?"

 

Dersom du har kjøpt en subsidiert mobiltelefon sammen med ditt Ucan2 abonnement justeres bruddgebyret kvartalsvis fra kr.2400,- dersom du velger å si opp før det har gått 12 mnd. Har du valgt NetCom ringetid 1200,- koster det 1500,- kr dersom du sier opp før det har gått 12 mnd.

:wallbash: dyrt....

Endret av Mary_5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...