Andyoid Skrevet 8. august 2009 Skrevet 8. august 2009 Finnes det noe mulighet for å la vær å lade laptopen når strømadapteret er tilkoblet? Tenkte å bare bruke batteriet som UPS (ved strømbrudd eller flytting av pc til et annet sted/rom). Tenker meg et program som disabler ladingen bare. Antar dette kan styres i software? Dette gjelder en Acer Aspire 8920G med Windows 7 RC 64bit hvis de har noen betydning for svaret.
joaesp Skrevet 8. august 2009 Skrevet 8. august 2009 Finnes det noe mulighet for å la vær å lade laptopen når strømadapteret er tilkoblet? Tenkte å bare bruke batteriet som UPS (ved strømbrudd eller flytting av pc til et annet sted/rom). Tenker meg et program som disabler ladingen bare. Antar dette kan styres i software? Dette gjelder en Acer Aspire 8920G med Windows 7 RC 64bit hvis de har noen betydning for svaret. Laptopens batteri fungerer jo allerede som en UPS som aktiveres når du ikke har strøm, hvorfor du ikke vil ladet det mellom hver gang er for meg en gåte. Kan du fortelle litt om dette? Og ja, du vil nok anse svaret mitt som ett aldeles ubrukelig ett, men det skyldes utelukkende at rare spørsmål får rare svar.
Andyoid Skrevet 8. august 2009 Forfatter Skrevet 8. august 2009 Ganske enkelt fordi hver gang jeg napper ut kontakten og setter den i igjen begynner det å lade. Det er sånn jeg ser det ganske unødvendig i lengden. Det kan heller få lade når det kommer litt under halvveis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå