BendikN Skrevet 8. august 2009 Skrevet 8. august 2009 Hei Jeg har en Sony Ericsson W610i som jeg fikk et problem med skjermen med. Da tok jeg og byttet mobil noen timer til en Sony Ericsson K810i. Jeg tok ut batteriet jeg brukte på walkmanmobilen og brukte det i den nye telefonen. Jeg la så mobilen på lading over natta og neste dag ville ikke mobilen skru seg på med det battereti og jeg la også merke til at batteriet hadde blitt helt oppsvulma og fikk ikke plass inni mobilen. Er dette en garantisak eller? Noen som vet hvordan dette kan ha skjedd? Håper på mange svar!
Patience Skrevet 8. august 2009 Skrevet 8. august 2009 Garantisak? At -du- har miksa batteri fra en telefon til en annen? Satt inn et batteri fra en telefon til en annen som ikke batteriet passer til? Selvsagt er det -ikke- noen garantisak!!!
Flodec Skrevet 8. august 2009 Skrevet 8. august 2009 Begge telefoner bruker BST-33, så skjønner ikke helt hva Patience snakker om. MEN svært ofte er oppsvulmet batteri et resultat av væskeskade, men ikke alltid. Så derfor helt umulig å si om det er garanti eller ikke.
BendikN Skrevet 8. august 2009 Forfatter Skrevet 8. august 2009 Garantisak? At -du- har miksa batteri fra en telefon til en annen? Satt inn et batteri fra en telefon til en annen som ikke batteriet passer til? Selvsagt er det -ikke- noen garantisak!!! Begge mobilene bruker selvfølgelig samme batteri. Hvor dum tror du jeg er? Den skal kunne tåle å få et nytt batteri av samme type
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå