Gå til innhold

[Løst]Sensasjonsvideo: Hva bør man kreve?


Anbefalte innlegg

Hva forventet du egentlig?

 

Rådføring med en hel haug av ukjent personer gir deg ikke alltid det svaret du vil ha. De fleste er "mett" på sensasjoner og løfter litt på øyelokket når det presenteres.

 

Du bør ta deg en runde i tenkeboksen og legge en plan på hvordan du skal få melket sensasjonen din mest mulig, så kan du heller komme tilbake og si "I told you so"..... Janteloven og alt det der...

 

Ja men for svarte da,, når har jeg hevdet å "forvente" noe som helst..?

 

Har jeg skrevet noe sted at jeg er misfornøyd med de tips jeg har fått..? :dontgetit:

Endret av groenn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hehe.. hvis det er så sensasjonelt som du sier så er det jo en hastesak med å få det ut til folket .. sitte å ruge på noe virkelig sensasjonelt er jo bare tullete..

 

Nei hvorfor det? Om det skjer i dag eller om noen uker er da ett fett for meg.

Om jeg lot meg stresse og pushe til å haste med dette, er hva som ville vært tullete.

 

Dere får ikke vite det her, så bare ro dere ned. Hvor oppsiktsvekkende det viser seg å være, får andre bedømme når den tid kommer.

Lenke til kommentar

du har jo sagt hvor oppsiktsvekkende det er det du har .. så nå er du bare dum. hvis det er slik som du sier så vil det berøre en hel verden.. og da er det idiotisk å sitte med slikt materiale uten å kaste det ut til media. du kan melke det for hva det er verdt etterpå alikevell, iallfall hvis det er så sensasjonelt som du sier det er..

Lenke til kommentar
du har jo sagt hvor oppsiktsvekkende det er det du har .. så nå er du bare dum. hvis det er slik som du sier så vil det berøre en hel verden.. og da er det idiotisk å sitte med slikt materiale uten å kaste det ut til media. du kan melke det for hva det er verdt etterpå alikevell, iallfall hvis det er så sensasjonelt som du sier det er..

 

Det var da svært til irriterende gnål på deg da.

 

Det jeg sa var; at det er noe som kan anses omtrent på samme plan som 'en Ufo-landing' eller lignende.

Hvor oppsiktsvekkende hver enkelt skal mene det er, er da ikke min sak å avgjøre.

 

Dessuten vil ingenting slikt nøvendigvis "berøre en hel verden" så lenge det kun er snakk om en filmsnutt av noe som ikke er der nå lenger.

Antagelig er slikt ikke godt nok som bevis engang. Det er det egentli helt sikkert ikke, men noe regner jeg ned det er verdt.

 

Men hva mener du egentlig? At jeg springe avgårde med det nå her på timen??

Noen dager eller uker fra eller til spiller ingen rolle. Om jeg skulle krepere i mellomtiden spiller det ingen rolle likevel, så hva er poenget ditt??

 

Du klarer ikke pushe meg på dette. Så se nå å ro deg ned litt.

 

Men nå sier vi oss ferdige her, eller?

Lenke til kommentar

nei , men det var du som sa det nesten var på samme plan som en ufo landing , og det er noe som berører hele verden, så istedenfor å sitte å gni på det alene , så mener jeg du har en plikt til å sende det ut til mediene så fort som F+++, men nå høres det ut som om du ikke har noe så sensasjonelt , så da kan du bare holde det for deg selv så lenge du vil..

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Kan ikke si jeg likte tonen i tråden :no:

på en andre siden var førsteposten pirrende i den forstand at du kanskje kan ha sett noe som er verdt en del penger :whistle:

(eller du bare morer deg med de dårlige svarene du får :p)

 

hadde uansett prøvd "beholde roen" dersom jeg hadde kommet i en slik situasjon. Dersom eneste mål var å "sende det ut til mediene så fort som F+++" så måtte det jo blitt en eller annen avis/lokal TV-stasjon sitt 10 000kr tips. For et sløseri dersom materialet faktisk er verdt millioner for den rette kunden :cry:

Endret av V3gg3n
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...