Gå til innhold

Billigste Iphone 3G?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Titter litt på ny telefon med abonnement og valget har falt på en Iphone 3G 8gb. Siden jeg ikke kommer til å bruke 3g nettet, men trådløst lurte jeg på hvilken telefon som blir billigst?

- Jeg ringer lite

- Sender mye sms

- Bruker ikke 3G nett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du utdype litt med priser?

Hvis det for eksempel koster 199,- i månden for abonnementet, har jeg da 199 kroner jeg kan ringe og sende sms for, eller må jeg betale 199 + det jeg har brukt i sms og taletid?

Har ikke så lyst til å betale så mye mer enn 2-300 kroner månden, eller 4000 totalt.

Skrevet

299 i mnd med telenor djuice nonstopp. 3000 gratis sms og mms ligger i pakka. ringing og slikt kommer i tilleg:)

ellers har du telenor djuice complete.

min annbefaling er å kjøpe iphone med nytt nr med superpluss. legg vekk det simkortet og degn abbonementet djuice simple. 0.40 i sms, oppstart og ringing:)

men gå for iphone 3gs 16GB. mye bedre en iphone 3g 8 gb. hadde aldri valgt utdatert modell

Skrevet

Så om jeg kjøper en 8g 3g blir prisene slik:

Telefon: 1390

Abonnement: 299

Da betaler jeg altså 299 pr. månde for 3000 sms og mms. Realistisk sett med ringetid blir det da ca 500 i månden.

Stusset litt over Minste totalpris 1. år = 4978, for 299 * 12 er jo 3588?

Er det slik at jeg må minimum ringe og sende sms for 4978 på 1 år?

Er helt grønn når det kommer til abonnement.

Skrevet (endret)

Jo, fant en til 2000. Men man trenger da uansett en form for abonnement, og 299 i månden er da ikke ille da man får 3000 sms gratis hver månde(?) siden jeg for det meste sender sms.

Endret av k1mzor

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...