Gå til innhold

Multicom Kunshan M570+ Ny bærbar


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Har nå en asus g2s "spillmaskin" har hatt denne i ett halvt år nå!

 

Har funnet en ny bærbar maskin på multicom, har prøvd å tilpasse denne til mitt behov, og det er spilling osv. Spørsmålene mine er:

 

- Hvor lenge vil denne vare?

 

- Er det noe jeg har tatt som jeg egentlig ikke trenger?

 

- Trenger jeg turbo minne? Hva er dette og hvordan fungerer det?

 

- Får jeg mye for pengene? Pcen har fått endel god kritikk osv.

 

 

Speccs:

 

17" Widescreen WSXGA+ 1680x1050 blank skjerm (glare)

 

Intel Core 2 Duo P8800 2.66GHZ FSB1066 3MB cache 25W

 

250GB SATA 5400RPM 2.5"

 

SAMSUNG 4GB SO-DIMM 1066MHz DDR3

 

NVIDIA® GeForce® GTX 280M 1GB DDR3 skjermkort

 

Standard DVD-brenner (Super Multi)

 

Innebygd bluetooth for trådløs kommunikasjon med f.eks. mobiltelefon [+249,-]

 

Windows Vista Home Premium 64-bit, engelsk [+1 170,-]

 

Turbo minne?

 

Pris 17 872,-

 

Edit: Har denne bærbare pcen noen form for varme problemer? Vil ikke gå gjennom det samme som jeg gjør med den pcen jeg har nå.

 

 

Takk for alle svar! :D

Endret av -sealiNe-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne PCen har absolutt ingen varmeproblemer.

 

Den skal være veldig bra, men husk at den støyer en del blir det sagt. Dette er ganske subjektivt da, hva som er støy.

 

Turbo-lol trengs ikke.

 

Den vil holde i noen år, men jeg trur GTX 280M er siste i rekken av skjermkort du kan ha i denne laptopen fordi fremtidige skjermkort vil ha en annen tilkobling.

 

Ville valgt en litt større HD, da 250gb går veldig fort full.

Lenke til kommentar

Takk for ett veldig bra svar :)

 

Jeg tror ikke jeg trenger en større HD, jeg har 160 GB nå og og har aldri fullt den helt opp, og hvis dette skulle skje, så kjøper jeg eventuelt en ekstern harddisk. Men sånn ellers, hva vil noen år si? 2 - 3?

 

Men da skal jeg bare drite i å ta med turbo-lol ? :p

Lenke til kommentar

Min laptop i signaturen drar nesten alle nye spill på max, 11 måneder etter at jeg fikk den. Din er en god del bedre!

Jeg har TM på min, men merker ikke noe forskjell. Min versjon er også litt bugget trur jeg. Vil du kjøpe, velg 4gb versjonen. De skal funke bedre. Jeg ville brukt de pengene på noe annet. Større hdd:-)

Lenke til kommentar

Tror egentlig ikke jeg vil ha større HD, men lurer fortsatt litt på turbo-minne. Hva det gjør iforhold til det jeg bruker maskinen til. Så langt så ser det ut som jeg bestiller, med mindre noen andre har hatt problemer med varme etc.

 

Edit: Støy bryr jeg meg ikke om, den jeg har nå har nok av støy og det irriterer meg ikke så veldig mye. Tror heller ikke at det kan bli høyere enn det allerede er.

Endret av -sealiNe-
Lenke til kommentar

Pixler som dør? Jeg har aldri hørt at pixler dør av seg selv. Det er vanlig at på LCD skjermer så kan man være uheldig at man får en skjerm som har en død pixel, slik som jeg fikk, men den legger jeg aldri merke til.

 

Turbo-memory gjør at programmer starter opp raskere (av de du velger å legge inn i turbo memory). Altså det er som ett slags ekstra pre-cached minne.

 

Skal visstnok reduserer oppstartstiden og gi lengre batterilevetid, men hvorvidt dette stemmer har jeg ikke noe godt svar på. Google hjelper deg sikkert litt.

 

Til spilling hjelper det nada.

Endret av EivindS_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...