Gå til innhold

En stor takk til Japan Photo og adm. dir. Stephan Stein


Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha bestillt en Nikon D3 hos Japan Photo tidlig i februar 2009 og med bekreftet levering i løpet av 1 uke, var det derimot helt stille fra Japan Photo sin organisasjon i mange måneder

 

Rett før sommerferien sendte jeg en PM til Stephan (her på Akam) og han tok seg tid til både å svare på min henvendelse, samt å følge opp leveransen i Japan Photo sin egen organisasjon - beklageligvis har Japan Photo vært tom for Nikon D3 helt frem til i disse dager.

 

Jeg fikk netopp en mail fra Stephan hvor han hadde gitt beskjed til lageret å kontakte meg. Mailen fra lagerer er også kommet og min D3 ankommer Japan Photo i Haugesund på tirsdag (til samme avtalte pris som ved bestilling i februar). Dette kaller jeg service på høyt nivå.

 

Tusen takk til Stephan og hans medarbeidere.

 

Mvh. Helge (en meget fornøyd Japan Photo kunde - over flere år)

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Skrevet

Jeg kan ikke helt forstå at dette er noe å juble over. Du bestilte en vare i Februar, og er glad for å få den så mange mndr etterpå?

Jeg har nesten bare dårlige erfaringer med JP og kan ikke helt forså at dette er noe å skryte av heller..

 

Mulig jeg misforstår?

Skrevet
E(til samme avtalte pris som ved bestilling i februar).

 

Hvilken pris er det da?

Jeg betalte 25000 for min i desember :)

Men hvis det dukker opp en D3s nå i oktober så kanskje du burde vente?

 

Andreas

Skrevet

Jeg må si meg enig med majoriteten over meg her.

 

At det er stille i månedsvis og at det må omveier gjennom PM på et internettforum til for å få ordnet opp er rett og slett elendig. Jeg ville kansellert og handlet et annet sted. I min bok er dette et stort minus i boka for Japan Photo med tanke på nært forestående kjøp.

Skrevet

Trådstarter er vel glad at han fikk prisen han skulle betale siden prisen har gått opp mye i det siste. Er ikke kjempeimponert selv og forventer å betale prisen som er oppgitt ved ordretidspunkt hvis leveringen tar lang tid.

Skrevet

Det er én ting som ikke er bra her, og det er at kjøperen ikke får vite at kameraet som er bekreftet ikke kan leveres likevel. Det er helt klart en glipp fra JP sin side. Men at kjøper venter i fire måneder før han tar affære får han ta på sin egen kappe. At det tar så lang tid før Nikon klarer å levere er jo ikke JP sin feil. Og det er jo ikke verre at man sender en e-post dersom man lurer på status.

 

At så adm. dir. tar på seg personlig oppfølging av saken senere er intet mindre enn bemerkelsesverdig. Hvor mange direktører rundtomkring ville gjort noe tilsvarende?

Skrevet
Jeg lurer mest på hvorfor en tråd fra begynnelsen av august plutselig blir dratt frem igjen...

Og jeg lurer på hva det har med saken å gjøre :hmm:

Er det ikke lov å svare på "gamle" tråder?

Skrevet

syns bare at det var merkelig at en tråd som fikk så lite oppmerksomhet i august blir dratt frem igjen og nå plutselig får en del respons, spesielt når det som ble tatt opp er særdeles lite imponerende (med mindre det er ironi da). Sikkert bare meg som er litt sær.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...