Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Virker som hun har mistet interessen. Hjelp!


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Mer fjortisgreier incoming!

 

Vel - det har seg sånn at jeg er interessert i ei jente som jeg har kjent i litt over et år nå. Og vi har hatt god kontakt hele tiden. Eller - mesteparten av kontakten har vi hatt på MSN, siden ingen av oss av en eller annen grunn spurte om å finne på noe, og vi møtes bare et par ganger i året på div. arrangementer... Men vi har ihvertfall hatt veldig god kontakt på MSN, og snakket masse osv.

 

Men nå i begynnelsen av sommerferien møtte jeg henne igjen på en fest, og hun var veldig flørtete og skulle sitte på fanget mitt og whatnot. Og det lover bra, og jeg har egentlig alltid vært litt interessert i henne, men nå ble jeg plutselig veldig forelsket. Og noen dager senere tar jeg mot til meg og spør om hun vil finne på noe, første gangen på det året vi har kjent hverandre, men hun er opptatt hver dag frem til jeg skal på sommerferie (og det var det ti dager til). Hun svarte også mye mindre entusiastisk, med bare ja- og nei-svar på MSN. Og så reiste jeg på ferie uten nett i to uker, og når jeg kom hjem hadde hun nettopp reist vekk for tre uker. Jeg sendte en melding og spurte hvordan hun hadde det på ferien og når hun kom hjem, og fikk tilbake at hun hadde det bra og litt sånn, og at det var så dyrt å sende meldinger fra utlandet at hun skulle vente med å svare til hun kom hjem.

 

Og i dag så jeg på MSN at søsteren hennes var kommet hjem, og dermed også hun, men hun har hverken sendt meg melding eller logget på MSN enda.

 

Kanskje jeg overdriver litt, men det er et par dårlige tegn her. Ikke har hun tatt intiativ til hverken meldinger eller MSN etter den festen heller.

Så.. hva skal jeg gjøre? Vente litt og se om hun logger på, eller bare sende en melding. Kanskje hun har blokket meg? Jeg drar også for 5 dager på søndag, så tiden er litt knapp hvis vi skal rekke å finne på noe før det...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...