daafjorden Skrevet 6. august 2009 Skrevet 6. august 2009 Håper noen ka hjelpe meg med denne: Skal oppdatere telefonen min til siste versjon. (Min produktkode finnes i listen over klare oppdateringer). Prøver først å oppdatere direkte fra telefon, men får beskjed om å ta det via PC. Oppdaterer til siste versjon av PC Suite, og starter software updater. Får da beskjed om at det finnes ny versjon av Software Updater, og starter nedlasting av denne. Det som skjer at nedlastingen avsluttes, og går over i en "reperasjon" av Software Updater. Får så beskjed om at denne er reparert og alt er ok. Starter så systemet på nytt, men får akkurat samme svar hver gang. Noen som vet hvorfor?? Er nemlig rimelig lei av alle bugsene på telefonen (N97 Sort) Produktkoden min er 0576353 Versjon V 10.0.012
arnev Skrevet 6. august 2009 Skrevet 6. august 2009 Håper noen ka hjelpe meg med denne: Skal oppdatere telefonen min til siste versjon. (Min produktkode finnes i listen over klare oppdateringer). Prøver først å oppdatere direkte fra telefon, men får beskjed om å ta det via PC. Oppdaterer til siste versjon av PC Suite, og starter software updater. Får da beskjed om at det finnes ny versjon av Software Updater, og starter nedlasting av denne. Det som skjer at nedlastingen avsluttes, og går over i en "reperasjon" av Software Updater. Får så beskjed om at denne er reparert og alt er ok. Starter så systemet på nytt, men får akkurat samme svar hver gang. Noen som vet hvorfor?? Er nemlig rimelig lei av alle bugsene på telefonen (N97 Sort) Produktkoden min er 0576353 Versjon V 10.0.012 Installer Software Updater på engelsk. Jeg hadde samme problemet både på Win XP og Win 7.
daafjorden Skrevet 6. august 2009 Forfatter Skrevet 6. august 2009 Takker for hjelpen. Det fungerte. Men har et problem til. Det er ikke alltid at lyset i tastaturet kommer på. Er det noen andre som har samme problem? Evnt vet hva som kan gjøres?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå