Gå til innhold

Neon som kan gi litt tips til Arcanum???


Anbefalte innlegg

Sliter litt med charter buildingen... Kommet godt igan, men har funnet ut at det bare er å begynne på nytt da jeg har byggd helt feil :cry:

Lurer da på om non har noen kan komme med litt tips eller eventuellt kan gi meg noen side med det?

Setter stor pris på hjelp, så jeg snart får begynnt igjen :wink:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hm, hva er charter bygningen? :p

Kan gi deg ett godt tips hvis du er interessert i å gå opp i level kjapt, hvis ikke du har funnet ut av det alt. Dette bør du helst ha en trollmann til, med Harm spellen, aller helst...

 

Det er et triks som ikke akkurat kan kvalifiseres som en bug eller juks, men allikevel ubalansert.. Ved den byen, Blackroot, er det ei dame som har en sønn som heter Liam. Han har en workshop like utenfor byen. Det er en portal der som spawner veldig råe monstre, og den slutter ikke å spawne før du ødelegger den. Med Harm spellen kan du rekke å drepe dem før de får tatt deg, kombinert med mye løping, heal spell og en times hvile innimellom, så kan du fint gå fra level 4-5 til 30-35, hvis du gidder å holde på så lenge.. Det ville kanskje tatt 2-3 timer. Og da har du muligheten til å ha en ufattelig rå trollmann. Det er greit, fordi det ligger veldig nærme startpunktet. Hvis du har problemer med å finne ut hvor byen Blackroot eller workshop'en ligger, kan du bare finne et kart på nettet. Det er det eneste tipset jeg kan gi, ihvertfall som jeg kommer på. Lenge siden jeg spilte spillet, men det er uansett et sinnsykt fett spill!

Lykke til.

Lenke til kommentar

HeHE:) Var inne på tanken.. 8)

Kom aldri noen svar så dro igang jeg! Gaina vell 2 levels der, men fant ut at det var litt cheat, så gjorde det ferdig relativt fort :) Funnet ut litt mer etter andre omstart, så begynner å bli relativt stødig i hvordan jeg skal bygge ut!

 

Og som du sier: SINNSYKT fett spill :woot:

kl. ble visst 04.00 i natt... :-?

 

Takker uannsestt for hjelp :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...