Deelay Skrevet 5. august 2009 Skrevet 5. august 2009 Jeg lurer på hva det er konkret som gjør en maskin treg over tid? Da tenker jeg ikke på de "vanlige" tingen som temp.-filene, cookies, degfragmentering av clustere, viruscheck,innstillingene av virtual memory, installere ram, osv. Har hatt massevis av pc'er og datamaskiner, men alle har blitt tregere etterhvert. Hjelper ikke å formatere engang! Hørte jo før at mac ikke gjorde det, før de kom met intel.... men gadd ikke sjekke Har det noe med processor-oppbygningen?
Borre1 Skrevet 5. august 2009 Skrevet 5. august 2009 En erfaring jeg har gjort meg er at ett hardiskbytte kan gjøre underverk etter noen års bruk. De kan blir slitt og trege med årene.
Vizla Skrevet 5. august 2009 Skrevet 5. august 2009 (endret) En erfaring jeg har gjort meg er at ett hardiskbytte kan gjøre underverk etter noen års bruk. De kan blir slitt og trege med årene. Skrivefeil, fysiske feil på disken mm. er som regel synderen, men hovedkortet kan også skape problemer etterhvert Endret 5. august 2009 av Vizla
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå