triggey92 Skrevet 4. august 2009 Skrevet 4. august 2009 Hei, jeg har netopp begynt med betablokker. Jeg vet at betablokker skrur ned hjertedunkingen og man får lavere puls og derfor dårligere i utholdenhets sporter, jeg bare lurte på om hvis man kutter ut pillene noen dager før man fks skal på konkuranse vil man være i like bra form da?
Vaio Skrevet 4. august 2009 Skrevet 4. august 2009 Hei. 1. Hvorfor bruker du betablokker? 2. Selo Zok?
triggey92 Skrevet 4. august 2009 Forfatter Skrevet 4. august 2009 Hei. 1. Hvorfor bruker du betablokker? 2. Selo Zok? Ja bruker selo zok. Jeg bruker det fordi jeg har for mye adrenalin som har gjort at jeg stresser og får angst, (noe som mange i familien min har hatt)
Vaio Skrevet 4. august 2009 Skrevet 4. august 2009 Hei. Dette må du ta opp med fastlegen din. Brå stopp med betablokker kan føre til brystsmerter, i verstefall: hjertestans.
Skandinav Skrevet 6. august 2009 Skrevet 6. august 2009 Hei. Dette må du ta opp med fastlegen din. Brå stopp med betablokker kan føre til brystsmerter, i verstefall: hjertestans. Dito.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå