Orjan-90 Skrevet 4. august 2009 Skrevet 4. august 2009 (endret) Hei. Har drevet og sett litt på den nye Mini SC-Iphone på ebay de siste dagene, og lurer på om noen har erfaring med disse telefonene? Jeg har tenkt å bruke den som jobbtelefon, og mye av grunnen til at jeg tenker og kjøpe den er at den har Dual-SIM. Jeg lurer derfor litt på hvordan det fungerer i praksis? Er det lett å switche mellom å bruke de to forskjellige SIM-kortene? Dette virket veldig praktisk i og med at jeg har ett jobbnummer og ett privatnummer, og vanligvis går rundt med 2 telefoner i lomma. I tilegg koster jo denne telefonen bare 600kr ulåst inkludert frakt til Norge. Link til mobilen. KLIKK HER Endret 4. august 2009 av Orjan-90
Orjan-90 Skrevet 16. august 2009 Forfatter Skrevet 16. august 2009 (endret) Prøvde en sånn i helgen, og begge sim-kortene fungerte samtidig. kunne motta samtaler/meldinger til begge simkortene, og når man skal ringe så er det to grønne ringe-taster. en for og ringe med sim1 og en for og ringe med sim2. Så bestilte meg en sånn igår;) Endret 16. august 2009 av Orjan-90
uGn Skrevet 1. september 2009 Skrevet 1. september 2009 Fortsatt fornøyd med mobilen? Får du norsk språk, æøå, ved sms/mail? Hvordan fungerer batteriet og hva synes du er mest negativt med den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå