Loefthal Skrevet 3. august 2009 Skrevet 3. august 2009 Jeg er som nevnt på utkikk etter 2 lange crossfirebroer. De jeg har nå fulgte med mine 4890 og er i standardlengde. Problemet er at kortene mine kommer skummelt nær hverandre noe som også fører til at det ene blir litt i varmeste laget. HK og dagens situasjon.. Ergo, 2 blå PCI-E = glad glad trådstarter
007CD Skrevet 3. august 2009 Skrevet 3. august 2009 Vell det skal gå bra vanligvis også: http://www.youtube.com/watch?v=NS2RC0fJbO4 3 veis gutta har det tettpakket med sine varmeovner. Ellers må du nok sniffe Ebay ja, de lengere CF broene mener jeg var kun sære HK som kom med, ingen skjermkort i allefall.
Loefthal Skrevet 3. august 2009 Forfatter Skrevet 3. august 2009 (endret) Trangt gitt Tempen kan jeg forsåvidt leve med. Merkelig nok ligger det ene kun i overkant av 70 grader i furmark, mens det andre ligger litt under 60. Et punkt dog, Pci-e 2.0x8 på begge kortene. Hvor mye begrenser det båndbredden rent ytelsesmessig kontra 2.0x16? Endret 3. august 2009 av Komakino
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå