Arcadia Skrevet 3. august 2009 Skrevet 3. august 2009 har tenkt å kjøpe meg ny mobil, det er da ett must at den kan lese pdf filer\ha acrobat reader, og helst touch screen, noen som vet om noen som er gode til det?
kingboy Skrevet 3. august 2009 Skrevet 3. august 2009 Jeg har et annet tips til deg jeg, som sannsynligvis vil være bedre? Hvis du vil åpne PDF filer så er det bare å laste ned dette programmet her: http://www.mobango.com/swarea/index.php?pa...18440&pni=3 Også kan du velge touch telefonen selv Jeg tror det er få telefoner som kan åpne PDF filer...
Flodec Skrevet 3. august 2009 Skrevet 3. august 2009 Mener G900 kan gjøre det. Skulle gjerne ha sjekket det, men min døde i helga.
Mr.Static Skrevet 3. august 2009 Skrevet 3. august 2009 Alle Nokias Eseries og Nseries har Adobe Reader LE installert og kan åpne pdf-filer...
Arcadia Skrevet 3. august 2009 Forfatter Skrevet 3. august 2009 Alle Nokias Eseries og Nseries har Adobe Reader LE installert og kan åpne pdf-filer... og det er touch telefoner?
perjohan Skrevet 3. august 2009 Skrevet 3. august 2009 Alle smarttelefoner kan installere en pdf-leser. Jeg leste pdf-filer på min gamle Nokia Communicator for mange år siden, så det bør ikke være problematisk å finne en telefon som oppfyller det kravet. I prisguiden på amobil.no kan du søke opp smarttelefoner telefoner med touch.
Arcadia Skrevet 4. august 2009 Forfatter Skrevet 4. august 2009 hvordan vil det bli å lese en stor pdf fil på en telefon da(2000 sider), vil det bli tregt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå