Gå til innhold

Macbook Pro 15 (17?) vs Dell Studio XPS 16 - M&K-student

Hvilken ville DU valgt?  

240 stemmer

1. 1. ..i mine sko

• Studio XPS 16
      111
    • Macbook Pro (15")
      88
    • Macbook Pro (17")
      32
    • Noe annet (vennligst utdyp)
      11
    • Ingen aning / formening om saken
      9

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ca samme specsa jeg også, bare 16" og 5300 wifi kortet. Betalte litt under 12000 etter å ha trukket fra 5% med kupongkode.

Skrevet (endret)

Har nå mottat pcen i ein pakke i kveld.

Sendte mail til Dell på fredag pga. bestillings orderen er forskjellig frå leveringsorderen.

Eg bestilte 15.6 RGB-ledd, men på leveransen står det 15,6 W-led.

Eg fekk ikkje svar på mailen, sendte dei ein mail på tirsdag og purra, eg prøvde også å ringe support, men fekk då beskjed om at slike henvendelsar skulle bli tatt per e-post.

Sendte dei ein siste e-post i dag tidleg, då fekk eg svar om at det var korrekt at eg mottok w-led for dei hadde aldri selt 15.6" med RGB-ledd.

No tok eg bilete av bestillingsbekreftelsen og sendte dei ein mail, så då får eg sjå ka som skjer i morgon.

Endret av KlikkaMongo
Skrevet

Det virker som flere har hatt dette problemet, og da betalt de 2-2500 ekstra for RGB-LED - og fått W-LED. Er en tråd her på forumet om det, sammen med en samletråd for XPS Studio 16.

Skrevet (endret)

Takk for tips, såg litt der og, men dei hadde heller ikkje noko bra svar.

Eg fekk no svar frå Dell, dei sa at salgsavdelingen skulle sjå på det...

Nå sitte eg forresten på XPSen:D DIGG!

Endret av KlikkaMongo
Skrevet (endret)

Bror'n min betalte rundt 8500kr for sin Dell studio xps 16. p8600 cpu, 8gb ram,hd 4760 , 500gb , og resten det vanlige. Tok den dyreste, tilpassa den å så brukte en kupongkode på 10%.

Endret av hans2k
Skrevet (endret)
Bare 8 GB RAM i seg selv koster jo 4000.. hvordan klarte han det?

Var Dell som hadde gjort en feil, 8gb med ram gikk vel for noe rundt 500-1000kr. :!:

Endret av hans2k
Skrevet
Eg bestilte 15.6 RGB-ledd, men på leveransen står det 15,6 W-led.

Trodde de bare hadde 16" RGB?

Når eg bestilte hadde de 15.6 RGB, men de påstår sjøl at de aldrig har solgt an..

Skrevet

Dear Finn Jonatan,

Thank you for contacting Dell online customer service.

I would like to inform you that RGBLED is orderable only with 16.0 Screen and as you have not been charged for it we will not be able to send a replacement.

We apologize for this inconvenience as it was wrongly advertized on the web by our Marketing Department.

-Fikk dette som svar på emailen jeg sendte dem, klikkamongo, fått noe svar du eller?

Skrevet

Har betalt akkurat like mye for pcen som en wled koster på siden deres nå, men når vi bestilte stod det at vi bestilte rgbled skjerm og ikke wled. Fikk heller aldri noe beskjed om feilen som hadde skjedd, lite profesjonelt av Dell spør du meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...