Gå til innhold

[Løst]Problemer med C&C Zero Hour online

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har litt vanskeligheter med å få spilt online quickmatch i C&C Zero Hour.

Jeg kommer ikke inn i selve spillet. Står bare "waiting for probe response" og så går den ut av det og sier " unable to connect to other players"

Hva kan jeg gjøre?

Har 2500kbps linje, noe som burde holde.

Spillet er også kjøpt, så er ikke piratkopi.

Takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Unggå å prøv å fikse det. Har hatt samme probbet 2 ganger nå og begge gangene har den vært inne til rep. Vurder å kjøpe nytt / laste ned hvis det er så viktig for deg.

GL

Skrevet
Unggå å prøv å fikse det. Har hatt samme probbet 2 ganger nå og begge gangene har den vært inne til rep. Vurder å kjøpe nytt / laste ned hvis det er så viktig for deg.

GL

Må da være en måte å få fikset det på?

Noen porter på routeren som må åpnes/lukkes?

Skal spille sammen med en kompis online og ingen av oss kommer inn, vi finner hverandre online, men får ikke spilt med andre.

Skrevet

Zero hour er et lite helvete å spille multiplayer, noen ganger får jeg wrong version når vi prøver å spille, noen ganger får vi gamemismatch midt i et game osv. Det beste er egentlig å kjøre det over hamachi.

Skrevet
Zero hour er et lite helvete å spille multiplayer, noen ganger får jeg wrong version når vi prøver å spille, noen ganger får vi gamemismatch midt i et game osv. Det beste er egentlig å kjøre det over hamachi.

Hva er hamachi? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...