Gå til innhold

Trenger tips til In-ear headsett fra 800-1200 kroner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet det sikkert kommer noen angrep her, men shoot- la gå...

 

Jeg har BOSE Triport in-ear pluggene og er meget godt fornøyd! Har hatt mange andre inear sett fra Sony, Pioneer, Sennheiser etc, men synes BOSE sine er bedre på lyd og komfort. Jeg blir ikke på lang nær like "trøtt" i ørene av disse som ligger mer behagelig i ørene enn konvensjonelle inears.

 

Prisen er noe høy i kjent BOSE stil, men jeg synes det er vel verdt kjøpet forutsatt at man får pluggene til å passe i ørene :)

 

Eneste minuset må være noe uklar mellomtone, men med god EQ på spiller lar det meste seg justere ( bassen er forøvrig svært solid, men ikke så fremtredende at jeg får portapro assosiasjoner.. noe av det bedre i inear sammenheng etter mitt syn )

Endret av Star
Lenke til kommentar

Ser selv etter IEMs, etter at ledningen nok en gang har knekt på Shure E2C IEM-ene mine. Lyden er upåklagelig, og komforten er ikke verst, men kan bli bedre. Kvaliteten derimot trekker veldig med, det er andre gang dette skjer, og har lest på nettet om flere med samme problem, både på disse, og på etterfølgeren, SE210.

 

Titter selv på Sennheisers IE 7. Litt tvilsom til navnet (nettleserreferanse :p), men har troen på Sennheiser. Review 1 og review 2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...