d1nosaur1984 1115 Report post Posted May 13, 2003 Hei! Når jeg prøver å logge meg inn i messenger, får jeg bare lov til å bruke hotmailadressen min. En kamerat av meg får til å bruke kontoen sin hos Telenor til å logge seg inn på msn. Jeg bruker ikke hotmail-adressen til noe annet enn msn. Hvordan kan jeg få til å bruke Telenor-adressen min? Vi har ADSL begge to. Quote Share this post Link to post
Rob3rt 0 Report post Posted May 13, 2003 Hei! Jeg bruker broadpark adressen min. Du må bare få den godkjent. Quote Share this post Link to post
Tacritan 0 Report post Posted May 13, 2003 Bare å signe deg opp med en passport-konto og bruke online-adressen din der. Quote Share this post Link to post
Rob3rt 0 Report post Posted May 13, 2003 Bare å signe deg opp med en passport-konto og bruke online-adressen din der. Jupp, så venter du litt, så går det så fint så Quote Share this post Link to post
d1nosaur1984 1115 Report post Posted May 13, 2003 Danke schön folkens! Nå funker det Quote Share this post Link to post