Gå til innhold

skal kjøp meg Kreatin! trenger tips


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Unnskyld om jeg kaprer tråden litt, men har noen spørsmål angående kreatin jeg tenker passer her.

 

Hvilken effekt gir kreatin? I følge linken over står dette: Utallige studier har vist hvordan man ved å supplementere kosten med kreatin, kan oppnå økt generell styrke, økt eksplosiv styrke, raskere muskelrestitusjon og gjennom dette, økt muskelvekst.

 

Hva vil det si i praksis? Og blir man "feit" av å bruke kreatin? Jeg ønsker samtidig med større overkropp, markerte magemuskler, vil kreatin hjelpe her, eller vil det være en hindring?

 

Er det heller anbefalt å starte med proteinpulver?

 

Trener 3-6 dager i uken, men er generelt lite bevist på kosthold.

 

Håper på svar. :)

Lenke til kommentar
Unnskyld om jeg kaprer tråden litt, men har noen spørsmål angående kreatin jeg tenker passer her.

 

Hvilken effekt gir kreatin? I følge linken over står dette: Utallige studier har vist hvordan man ved å supplementere kosten med kreatin, kan oppnå økt generell styrke, økt eksplosiv styrke, raskere muskelrestitusjon og gjennom dette, økt muskelvekst.

 

Hva vil det si i praksis? Og blir man "feit" av å bruke kreatin? Jeg ønsker samtidig med større overkropp, markerte magemuskler, vil kreatin hjelpe her, eller vil det være en hindring?

 

Er det heller anbefalt å starte med proteinpulver?

 

Trener 3-6 dager i uken, men er generelt lite bevist på kosthold.

 

Håper på svar. :)

 

Kreatin gir bare det lille ekstra, og er noe du tilfører til noe som allerede fungerer. Man legger ikke på seg fett av kreatin nei.

Større overkropp og samtidig markerte muskler, betyr at du må få fikset kostholdet ditt først og fremst - det er egentlig mer viktig enn selve treningen din med den målsetningen.

 

1. Spis ordentlig

2. Løft tunge vekter

3. Bruk proteinpulver og sunne fettsyrer der du mangler det i kostholdet ditt.

4. Kreatin

 

Og gjør de fire punktene samtidig ;)

Endret av Freddy K
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...