Gamerdude96 Skrevet 28. juli 2009 Skrevet 28. juli 2009 Hei, har spilt wow men som sagt det koster så jeg er ganske lysten på noe annet har dere noen bra råd til MMORPG spill?
kjermy Skrevet 28. juli 2009 Skrevet 28. juli 2009 Guild Wars, det er i allefall ikke så dyrt, når du slipper å betale månedspris...
Ljóseind Skrevet 28. juli 2009 Skrevet 28. juli 2009 (endret) prøv guild wars for de tro jeg Ikke det er nødvendig å sette så mange , og jeg tror det vile passet ganske for alle trenger ikke å forstå hva som sies i guild ars for det er ikke likesvært som wow og sånn og sånn og så trenger mannn kansje ikke sånn mange kommaaer punktum prøv guild wars du Endret 28. juli 2009 av Norvegisk
kjermy Skrevet 28. juli 2009 Skrevet 28. juli 2009 prøv guild wars for de tro jeg Ikke det er nødvendig å sette så mange , og jeg tror det vile passet ganske for alle trenger ikke å forstå hva som sies i guild ars for det er ikke likesvært som wow og sånn og sånn og så trenger mannn kansje ikke sånn mange kommaaer punktum prøv guild wars du whaaat?
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 28. juli 2009 Skrevet 28. juli 2009 I og med vi har en annen fersk og aktiv tråd med akkurat samme tema, stenges denne slik at vi begrenser disksujonen til kun en tråd om gangen. Link: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1135894 Reaksjoner på moderering taes som alltid via PM.
Anbefalte innlegg