tdipower 2 Report post Posted May 12, 2003 Leste her en artikkel om noen som hadde brukt en artifacts tester?? Noen som kjenner til dette? Får noen små sorte prikker i 3dmark 2003 med mitt ATI 9700np Har nå testet med et 9500np og det gir ikke svarte prikker. Men mitt 9700 i et asus kort ga heller ikke sorte prikker... WHY!! Skulle hatt en slik tester, noen som har en? Quote Share this post Link to post
verwooks 1 Report post Posted May 13, 2003 Ja har du overklokket kortet eller ? Sier du at 9700 kortet ditt artifacter på et hovedkort, og IKKE på et annet hk ?... edit: Er også en del som har klaget på dette ved å bruke de hackede driverne og det tullet der ... Quote Share this post Link to post
tdipower 2 Report post Posted May 13, 2003 Kortet er ikke klokket. Har testet kortet i 3 maskiner nå.. artifacts på 2 av kortene og ikke på det siste!! Å for å gjøre forvirringen total... så har jeg nå testet med et sapphire 9500 np og det fungerer fint på alle 3.... :o blir jeg snart gal? Quote Share this post Link to post