Gå til innhold

Ny racersykkel. Cervelo s1?


moeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Personlig synes jeg Cervelo lager møkkastygge sykler, men det kan godt hende de er gode å sykle.

 

Hvis jeg skulle svidd av 25k på en racer, hadde jeg sjekket ut Specialized Tarmac Comp. Så vidt jeg vet brukes samme ramme blant flere proffsyklister. Du bør uansett prøve en del sykler før du bestemmer deg.

 

En billigere fullkarbon som jeg har god tro på er Jamis Xenith Comp.

Lenke til kommentar
Personlig synes jeg Cervelo lager møkkastygge sykler, men det kan godt hende de er gode å sykle.

 

Hvis jeg skulle svidd av 25k på en racer, hadde jeg sjekket ut Specialized Tarmac Comp. Så vidt jeg vet brukes samme ramme blant flere proffsyklister. Du bør uansett prøve en del sykler før du bestemmer deg.

 

En billigere fullkarbon som jeg har god tro på er Jamis Xenith Comp.

 

 

Skal tenke på det. Takk for svaret!

Lenke til kommentar
Personlig synes jeg Cervelo lager møkkastygge sykler, men det kan godt hende de er gode å sykle.

Det er vel smak og behag. Selv synes jeg Cervelo sine sykler er råkule, spesielt Husovd sin grønn-pimpa S3 som han fikk tilsendt under touren.

 

Selv sykler jeg på en Felt F85, som jeg er meget fornøyd med til å være en slags begynner-sykkel. Jeg hadde også et budsjett å forholde meg til.

Lenke til kommentar

det sies av kjentfolk at Cervelo syklene er noe av de beste du får og finner på markedet.

jeg endte da opp med en Gekko Feather RCE, hvorfor? fordi jeg har flere kontakter i Anton Norge, så fikk en veldig god pris, men har selv testet den cervelo S1, å det er en ekstrem sykkel. nestegang blir det cervelo på meg!

 

jeg tror S1 vil være en veldig bra sykkel for deg. men HUSK å få alt perfekt justert for deg, da du vil oppleve sykkelen enda bedre =) å få mer ut av treningen.

 

mvh

 

Gloryhoundz

 

PS : Jamis'en som er nevt tidligere er en kjempe sykkel, kamerat av meg som jeg trener sammen med sykler på den, å den er både tøff, å har god ramme + utrustning.

Endret av Gloryhoundz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...