Gå til innhold

Spill som ligner på Final fantasy! PC/X360


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har i det siste vært veldig ivrig på å spille spill som final fantasy, gjerne med litt god grafikk.

 

Husker jeg hadde Final fantasy X? på Ps2 for noen år tilbake som jeg aldri fullførte, men nå vil jeg ha et som er til PC eller Xbox 360.

 

Hørt at lost odyssey skal være ganske likt, men har hørt det er sykt mye loading xD Vært å ta en titt? Kom med forslag! :)

 

 

-Ullsokk1

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

lost oddesy er definitiv vært å prøve. jeg synes spillet er knallbra og har en god historie, men be warned hvis du ikke liker lange teksdeler å lese så er kankje ikke dette spillet noe for deg. siden spillet har lange cutscenes som du må lese deg gjennom. men for min del likte jeg det veldig godt.

Lenke til kommentar

Loadingen i Lost Odyssey fjerner du veldig mye av ved å legge det inn på harddisken.

 

Edit: Jeg vil også anbefale det spillet. Jeg pleier å være alt for utålmodig for slike typer spill, men historien i Lost Odyssey har mot alle odds klart å holde på meg.

Endret av GW
Lenke til kommentar

What, hvorfor skulle det være sånn? Det er punkter i spillet, gjerne etter store klimaks (har ikke spilt Lost Odyssey men det er alltid sånn) så er det som et kapittel slutter og du må sette inn neste plate. Er ikke tilfeldig når du må bytte liksom, og du må aldri gå fra f.eks disk 2 til disk 1.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...