Gå til innhold

Beste spill akkurat _nå_ ?


Anbefalte innlegg

Må si jeg lot meg imponere av Vietcong, første spillet jeg har spilt der natur faktisk ser 'naturlig' ut, og dessuten diggbart gameplay og veldig varierte oppdrag. Jeg vet ikke hvor realistisk/historisk korrekt det var i forhold til den virkelige krigen, men det var ille nok som det var, djevelsk bra AI og bra samspill mellom modeller og miljø (folk gjemmer seg bak trestammer og hjørner, dukker bak steiner, klatrer over hinder m.m. digget også "AI-showoff"-en som ble kjørt bak rulleteksten...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
... mange som fortsatt mener StarCraft har glimrende grafikk, men det er jo mest fordi de er store tilhengere av det...

Tja, StarCraft har da udiskutable visuelle kvaliteter. Bare synet av 'harvesterne' (eller hvadetnåheter - er ingen ihuga SC-spiller) som sanker krystaller eller utfører andre oppgaver - bare synet av de små animerte robotene er jo en fryd. Synes på ingen måte WarCraft 3 er penere.

 

Når det gjelder spørsmålet som stilles av trådstarteren, blir jeg litt usikker. "Beste spill akkurat NÅ" må jo nødvendigvis eksakt tilsvare "Beste spill noensinne". I så fall stemmer jeg for Outcast, Half-Life, The Beast Within, Thief, Grim Fandango, The Secret of Monkey Island, Hitman 2 og alle de andre (http://forum.gamer.no/viewtopic.php?t=6418...er=asc&start=20). Klassikere er nå en gang klassikere.

 

Hvis man virkelig vil ha noe rykende ferskt, ser Zelda: The Wind Waker ut til å ha de kvaliteter man krever av en klassiker.

Lenke til kommentar
... mange som fortsatt mener StarCraft har glimrende grafikk, men det er jo mest fordi de er store tilhengere av det...

Tja, StarCraft har da udiskutable visuelle kvaliteter. Bare synet av 'harvesterne' (eller hvadetnåheter - er ingen ihuga SC-spiller) som sanker krystaller eller utfører andre oppgaver - bare synet av de små animerte robotene er jo en fryd. Synes på ingen måte WarCraft 3 er penere.

Jeg må si jeg er imponert over at du klarer å skrive forståelige innlegg, med så dårlig syn.... Jeg applauderer
Lenke til kommentar

Såda alle (begge) VC-hypere, når de fleste av ovenstående innlegg ble skrevet var GTA3VC4PC bare et lite kryp låst inne i en boks hos produsenten, og det er fortsatt mange (meg inkludert) som ikke har fått reket seg til å rappe (evt kjøpe) det ennå, og derfor fortsatt har en gyldig grunn til å si at de synes [etellerannetspillsomikkeergta3vc] er det beste akkurat NÅ.

Men vi kommer nok til å se lyset, bli frelst og innse hvor blinde vi har vært, vi også.

Lenke til kommentar

Enig med deg oerhört, Starcraft er penere enn Warcraft 3, dvs finere å se på, grafikken er selvfølgelig mer avansert i War3, men det er ikke nødvendigvis to sider av samme sak ;)

 

Sjøl er jeg blitt hekta på Dark Age of Camelot (med Shrouded Island, exp pack) og vil påstå det er et rimelig bra spill. En del interessante ting er blitt gjort for å minimere problemer som har plaget tidligere mmorpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...