Lord_Azalin Skrevet 25. juli 2009 Skrevet 25. juli 2009 (endret) Jeg lette litt etter diverse koder for Spore. På denne siden: http://www.gamesradar.com/pc/spore/cheats-...022417441549006 dukket disse kodene opp: Set rate that pirates will steal spice from your systems universeSimulatorPirateRaidPlunderFrequency [number] Set rate that pirates will raid allies in your systems universeSimulatorPirateRaidAllyFrequency [number] Set rate that pirates will raid your systems universeSimulatorPirateRaidFrequency [number] Jeg kan ikke få disse til å fungere. (tilsynelatende) Jeg kan heller ikke se de på noen andre sider så jeg lurer på om det er noen som har fått de til å fungere? Vi trenger ikke en diskusjon om hvorfor eller hvorfor ikke bruke koder, jeg har spilt så lenge i Spore at jeg har kjempet mot Grox og har planeter på flere sider av galaksen og dette uten koder selvfølgelig. ;-) Redigert: Trykkleif Endret 25. juli 2009 av Lord_Azalin
Lord_Azalin Skrevet 25. juli 2009 Forfatter Skrevet 25. juli 2009 Kan ikke se at det skal være det. Spiller på Mac, og den blir patchet automatisk. (Men kan heller ikke finne noe versjonsnummer, så er usikker på dette)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå